zaterdag 9 september 2023

Gefeliciteerd !

Goeiemorgen iedereen,
weekend ! Tijd om even alles op een rijtje te zetten wat de voorbije week allemaal gepasseerd is. Een vers schooljaar met een nieuwe groep, is altijd een beetje zoeken. Dus nu even tijd om alles wat te laten bezinken en plannen maken voor de komende week.
Vandaag heb ik voor jullie twee kaartjes in rustige tinten. De leuke vierkante stempel, die ik telkens draaide, maakt, dat deze kaart voor de rest niet veel meer nodig heeft.
Aan de binnenkant verwerkte ik wel een pop-up gedeelte, altijd leuk. Links voorzag ik een schrijfruimte.

Papier : Action
Stempel : Scrapbook Depot
Binnenkant : Carlijn Design

Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel erg fijn zonnig weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x






6 opmerkingen:

Elly zei

Wat een geweldige kaart is dit.
Groetjes Elly

Daphne zei

Zo'n eerste week is altijd even zoeken naar wat werkt.
Maar je zal vast je draai wel gaan vinden dit jaar.
Leuk om de stempel steeds te draaien, het heeft een héél erg leuk effect.
He zou het ook eens kunnen proberen met gekleurde inkt. Rood bv, of blauw, lijkt mij ook heel leuk.
Of 4 verschillende kleuren. Joh, ik krijg helemaal inspiratie van jouw gedraaid stempel idee😊

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al de teksten erop leuk zo helemaal in het zwart wit
groetjes ellen

Eri zei

Een leuke en stoere kaart in het zwart/wit met kraft. De stempel heb je op een leuke manier gebruikt, en weer een mooie verrassende binnenkant.
Fijn weekend.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Oh ja, helemaal gaaf. Ik vergeet het weer en als ik de kaart zie denk ik: oh ja, dat zou ik ook doen (de voorkant in elk geval).
Knoop in mijn zakdoek ;-)

Nancy zei

Hey Martina,
Oh, deze is leuk! Tof met die verschillende papiertjes in de binnenkant!
Liefs,
Nancy