woensdag 6 september 2023

Oproep kleurenkaartenteam 9 de schakel : Zachtroze met appelblauwzeegroen

Goeiemorgen iedereen,
vandaag de allereerste woensdag van september, dus ook weer een verse oproep aan het kleurenkaartenteam. GerJanne was de eerste die reageerde op de oproep, maar die gaf de fakkel door naar Caroline Van Neste. Die liet er geen gras over groeien en nam met beide handen de fakkel aan. We blijven in de zachte pasteltinten verder gaan. Caroline koos bij het zachtroze, het APPELBAUWZEEGROEN. Voor sommigen lijkt het een beetje op het mintgroen, maar ik denk dat deze net iets blauwer is.
Hieronder de foto om je op het juiste pad te leiden.


Ga jij de uitdaging aan ? Mooi, dan heb je tijd tot maandagavond, 25 september. We publiceren op de laatste woensdag van de maand, dat wil zeggen, 27 september.
Je kan je hieronder bij Mister Linky opgeven met de startpagina van je blog.


Ben benieuwd wat het wordt ! Ik zie je alvast graag terug op donderdag voor een kerstkaart, daar krijg je ook weer een verse uitdaging voorgeschoteld. 
Tot morgen !
Groetjes, Martina
x

4 opmerkingen:

chantal zei

Pff weer een uitdaging, maar ik doe mee
Liefs Chantal

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Dat is weer even net wat anders, die appelblauwzeegroen kleur, ik vind de combi weer heel mooi, dus ik ben van de partij. Fijne dag, groetjes Ingrid.

Nancy zei

Hey Martina,
Daar kan ik wel wat mee!
Dus ze mij er maar bij! (allee, ik zal het zelf doen ;o) )
Liefs,
Nancy

Jantine zei

Wat een bijzondere kleuromschrijving! Appelblauwzeegroen...ik ga me er eens over buigen.
Groetjes
Jantine