maandag 11 september 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Erik

Goeiemorgen iedereen,
hopelijk zijn jullie het hete weekend goed doorgekomen ? 
In ieder geval, een verse week, dus ook een verse persoonlijke kaart. Deze ging richting Erik. Een mannenkaart dus, niet altijd even makkelijk, maar kijk. Met het leuke papier van Action, lukt dit vrij snel met deze grote snijmal.

Papier : Action
Grote HAPPY : Crafters Companion
Losse letters : Concord 9th

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'.
Tot dan,
groetjes, Martina
x



8 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een gave kaart Martina

gr karin

Daphne zei

Leuk idee om zijn naam op deze manier op de kaart te verwerken.
Het dp doet veel op je kaart, goed gekozen, het is een hele leuke geworden.

Eri zei

Leuke stoere kaart met die grote letters.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en leuk de grote letters zo leuk hoe je zijn naam hebt verwerkt
groetjes ellen

Blankina zei

Gave ( persoonlijke ) kaart!
Fijn begin van de nieuwe week, groetjes Blankina

Nancy zei

Hey Martina,
Geweldig papierblok blijft het, hier wordt het ook veelvuldig gebruikt voor mannenkaarten! Deze is weer super! Erik mag er blij mee zijn!
Liefs,
Nancy

Elly zei

Een mooie kaart heb je gemaakt.
Ik las hieronder dat je op een school werkt, dus je bent juf? Wij hebben er nu 3 weken op zitten en voor mij als concierge, was 21 jaar werkzaam als schoonmaakster, nu kwam deze functie voorbij dus ik een omslag gemaakt, maar nog zo wennen allemaal.
Groetjes Elly

GerJanne zei

Wat leuk die naam er zo dwars op. Mooi effect is dat! EN dat papier doet me denken aan behang dat mijn ouders vroeger hadden...:-)