maandag 25 september 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Ellie

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een kaartje en kadootje dat richting ons buurmeisje, Ellie ging. Ze werd deze zomer 2 jaar. De schort en toebehoren hadden we al een tijdje geleden gekocht, daar bracht ik met de Easy Press en Silhouette haar naam op aan. 
Haar kaartje werd een pop-up kaartje met de bekende kubus van Karen Burniston, altijd leuk een interactief kaartje voor de kleintjes, maar ook voor volwassenen. 

Papier : Action
Cijfer en letters : Stampin Up
Kubus : Karen Burniston
Vlaggenlijn : Joy
Hoera : Studio Light
Bedrukking schort : Silhouette Cameo en Easy Press

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne start van de (werk)week toe en zie jullie graag woensdag terug voor het kleurenkaartenteam. Wil je alsnog meedoen ? Dan kan ! Meld je nog voor deze avond aan bij het oproepbericht en doe nog gezellig mee.
Tot woensdag !
Groetjes, Martina
x





8 opmerkingen:

Elly zei

Echt leuk deze kaart en ook om mijn naam te zien, hoor je niet veel meer. Vroeger schreef je mijn naam ook zo maar die heb ik zelf veranderd door er een y van te maken ipv ie.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kubus kaartje met de leuke details
groetjes ellen

Daphne zei

Wat een leuk kadootje voor een 2 jarige. Ik zie heymt voor me, met haar iegen schortje aan, helpen in de keuken.
De kaart is vast in de smaak gevallen, zo'n binnenkant is een grote verrassing.

Ans Gilbert zei

Wat een leuke set voor het buurmeisje en een gave kubuskaart,
Groetjes,
Ansx

Annemarie en Merit zei

Wat ontzettend leuk om haar naam te verwerken op het schortje wat ze van jullie kreeg! En dan nog zo'n fantastische pop-kaart, die viel vast in de smaak!

Liefs, Merit en Annemarie

Nancy zei

Hey Martina,
Oh, wat een leuk kado met bijpassende kaart voor de jarige!
Daar gaat goed mee gespeeld worden...
Liefs,
Nancy

Eri zei

Wat leuk zo'n persoonlijk cadeautje en kaart!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Wat een gaaf cadeau voor Ellie! Zo persoonlijk en leuk gemaakt.
De kaart is natuurlijk ook weer helemaal geweldig!