woensdag 27 september 2023

Kleurenkaartenteam 8ste schakel : Zachtroze met appelblauwzeegroen

Goeiemorgen iedereen,
laatste woensdag van september breekt aan ! Tevens de verjaardag van mijn zoon, die vandaag 21 kaarsjes mag uitblazen. Vandaag kleurt blogland zachtroze met appelblauwzeegroen. Een combo die gekozen werd door Caroline van Neste. Bij deze combo moest ik toch aan ijsjes denken ! Heel vreemd, maar kijk, zelfs het weer is ideaal voor ijsjes denk ik dan, dus het kan best.
Het is al een erg oud stempelset dat ik ook in Emblem in de Eurobak kocht, nog niet veel gebruikte.
Ik kleurde de afdrukjes in met Distress Ink, had ik meteen de juiste kleurencombo bij de hand.

Sentiment : Stampin Up en Kaiserkraft
Ijsjes : Craft UK, gekleurd met Distress Ink

Uiteraard ben ik niet alleen ! Ook deze keer mocht ik rekenen op een heleboel deelnemers die weer hun beste beentje voor zetten. Hieronder vind je de lijst. Ben je zelf een deelnemer ? Top ! Vergeet dan ook niet al je mededeelnemers een bezoekje te brengen en een reactie achter te laten. Lukt het niet vandaag ? Niet erg, maar plan het alsnog in de loop van de week.





Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne, zonnige dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x




23 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,
Wat een leuke, lekkere, zomerse kaart maakte je deze maand!
Geniet samen met de jarige Jarne van deze feestelijke dag!
Liefs,
Nancy

Elly zei

Wat een heerlijke kaart is dit.
groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

van harte gefeliciteerd met je zoon
wat een mooie kaartje met de lekkere ijsjes in de leuke kleurencombinatie
groetjes ellen

Marijke zei

Wat en gaaf kaartje Martina! Mooi met die ijsjes! Groetjes Marijke

Jantine zei

Superleuk, deze vrolijke ijsjes! En het is er inderdaad nog weer voor!
Gefeliciteerd met je 21-jarige!
Fijne dag,
groetjes
Jantine

Anita van Deur zei

Geweldig dit koele zomer ijsjes kaart in de gevraagde kleuren!!

Colinda zei

Wat is die gezellig!! Gave stempel, mooie kleuren en ziet er smakelijk uit!!
Gefeliciteerd met je zoon!

Femminde zei

Oh wow Martina!! Zo tof deze ijsjes!! Ze lijken net echt. Je kan er ook een serie mee maken en elke maand een andere kleur ijsjes. Wie weet.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
ps. ook toffe spullen die je maakte voor Ellie

Doris knippenenplakken zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon!
Wat een leuke ijsjes kaart , mooie kleuren.
Fijne dag, groetjes Doris

Diny zei

Wat een super gaaf kaartje Martina!
Heb je echte ijsstokjes gebruikt?
Van harte gefeliciteerd met je jarige zoon.
Groetjes Diny

Caroline zei

Wow wat heb je dat leuk gedaan met de door mij gekozen kleuren. Ikzelf vond het uiteindelijkheel moeilijk.
Smakelijk groetjes Caroline

Marja Sch zei

Van harte gefeliciteerd met je jarige zoon. Alweer 21 een mooie leeftijd. Wat een leuke kleuren combi heb je gekozen. ik hoop dat de mijne ook mee mag doen. Groetjes Marja

chantal zei

kwijl kwijl, wat een superleuke kaart.
Liefs Chantal

Wilma zei

HEERLIJK kaartje Martina in de kleuren van het Kleurenkaartenteam en PROFICIAT met je zoon.
Liefs, Wilma πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Nelleke zei

Gefeliciteerd met je zoon, 21 alweer. De kaart is mooi en lekker vrolijk, ik krijg gelijk zin in ijs. Groetjes Nelleke

Marfien zei

Daar had ik vandaag wel zin in, maar ja ik moest onverwacht werken en dan krijgen we alleen wat te drinken :-)
Gefeliciteerd met je zoon, wat gaat het allemaal snel hè . . .

Nancy Soetaert zei

wat een fantastisch leuke kaart voor het KKT, heel mooie ijsjesstempel, doet me er aan denken dat ik zelfs papier heb van SU met ijsjes op waarvan toch ook wel wat in die tinten denk ik, nooit aan gedacht... Ik vond het een heel moeilijke kleurencombi deze keer...
Groetjes
Nancy

Daphne zei

Wat een leuk idee!!
Gave stempel ook zeg.
Ik vind het een hele mooie kleuren combinatie en denk aan zoveel dingen (geboorte, huwelijk, verjaardag, maar IJsjes...... ik had het nog niet)

Sarah zei

Deze ijsjes zijn ideaal. En het is er nog steeds weer voor. Leuke kaart.

GerJanne zei

Ha Martina, wat leuk en lekker die ijsjes. Komt vast ook door het mooie weer dat je eraan denken moest..goed idee voor een kleurencombo

Laurespage zei

Super, super mooi deze kaart. Het is een hele mooie kleurencombinatie (ik was het echt vergeten, en was mij ook vergeten op te geven). Volgende maand beter; Groetjes, Laurette

Colien zei

Prachtige zomerse kaart in de KKT-kleurtjes, heel leuk!
Bedankt voor de organisatie, leuk weer om een blogrondje te maken...
Grtz Colien

!neke zei

Super leuk !!!!!
groeten Ineke