donderdag 28 september 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Maak een wiebelkaart

Goeiemorgen iedereen,
vandaag is het weer donderdag ! De tijd heeft me weer ingehaald, wat gaat het weer snel. Gisteren zoon 21 jaar, vandaag mijn mama die 81 kaarsjes mag uitblazen. 
In ieder geval, vandaag roep ik jou vriendelijk op om een wiebelkaart te maken. Samen met het DT van 52 weeks to christmas, krijg je op het blog alvast vele voorbeeldjes om voldoende inspiratie op te doen.
Bij mij was het al even geleden om een wiebelkaart te maken, dus wel fijn om het nog een keertje op te frissen. Ik maakte er een beetje een 'specialleke' van, niet zomaar in de helft gevouwen cirkel, maar eigenlijk ook een beetje een trapjeskaart. Vind hem zelf wel leuk geworden. Hopelijk jullie ook...

Papier : Boekenvoordeel
Kerstman : Marianne Design

Wil je graag kans maken op een weggeefje ? Dat kan, link dan je kaartje op het blog van 52 weeks to christmas vanaf morgen. Vandaag kan je je wekelijkse kerstkaart alvast plaatsen.
Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe, en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x





17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super deze kerstman op je kaart mooi dp uit gekozen, leuk hoe je de wiebel hebt gevouwen. fijne dag.

Nancy zei

Hey Martina,
Haha, een echte wiebelkerstman, zelfs zijn ceintuur hangt uit het midden...
Volgens mij heeft hij al heel erg gewiebeld hoor!!
Toffe kaart werd het maar een uitdaging die echt een uitdaging is ze... Wiebelkaarten zijn niet echt mijn ding!
Liefs,
Nancy

Bernadet zei

Oooh wat is dit superleuk, zo op deze wiebelkaart Martina!

Caroline zei

jaren geleden dat ik een wiebelkaart maakte, heel leuk. Helaas nog niet echt in knutselmodus dus een wiebelkaart lukt mij niet.
Fijne dag Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

gefeliciteerd met je moeder
wat een mooi wiebelkaartje met de vrolijke kerstman
groetjes ellen

Jantine zei

Leuke wiebelkaart met die gezellige kerstman, Martina! Leuke uitdaging bedacht je ook voor ons. Ik maak zelden wiebelkaarten, terwijl ze hartstikke leuke zijn.
Gefeliciteerd met je mama.
Groetjes
Jantine

Eri zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en Moeder. Je wiebelkaart ziet er leuk uit met de kerstman in het middelpunt.
Groetjes, Eri

marian zei

Een erg leuke wiebelkaart heb je gemaakt met die leuke kerstman er op. En ook weer een iets ander modelletje,mooi hoor.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Een vrolijk schommelkaartje met deze kerstman en zijn dikke buik! Leuk gemaakt! Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een leuke challenge bedacht Martina en een hele mooie kerstkaart gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Laurespage zei

Een hele mooie wiebelkaart met een leuke kerstman. Aan alles is gedacht.
Groetjes, Laurette

Nancy Soetaert zei

ho ho ho, wat een gezellig leuke wiebelkaart!
groetjes
Nancy

Suzan zei

Prachtige wiebelkaart!
Groetjes Suzan

femke zei

Heey Martina,

Wat een leuke kerstwiebel!!!

Groetjes Femke

Colien zei

Superleuke challenge en wat een gave wiebel heb je gemaakt, heel tof!
Nog proficiat met je zoon en moeder, feestweek voor jou :)
grtz Colien

Crealientje zei

Die is leuk!
Mooie kerstkaart met vrolijke kerstman.
Proficiat met je moeder en je zoon.
Fijn weekend, groetjes Crealientje.

!neke zei

Top deze kerstman aan de wiebel !!!!
Groeten Ineke