donderdag 28 december 2017

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : 2018

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je geen kerstkaart, maar eigenlijk een nieuwjaarskaartje. Vermits het bijna zo ver is, dacht ik, dat deze zeker wel toepasselijk zou zijn....
Ik ging nog een keertje aan de slag met de mooie kraftkaartjes met koper van Action. Prachtig is dit papier en zo dankbaar ! Het kostte bijna niks,... Heb nog wel een voorraadje dat kan verwerkt worden voorlopig, dus dat komt wel goed. je zal het de komende weken nog wel een paar keer zien verschijnen =)

Papier : Action
Cijfers : Marianne Design en Stampin Up
Eland en scribble : Gummiapan

En zo hebben we weer een kaartje om mee te doen met het team van '52 weeks to christmas', waar ik volgende week deel van mag uitmaken als DT lid ! Leuk en lekker spannend is dit. Hopelijk lukt het me volgend jaar ook weer om alle weken een kerstcreatie te tonen... We zien wel.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart.
Lieve groetjes, Martina
x







14 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel mooie weer!
Gisteren niet in 't Woefke geraakt, had echt nog een aantal cadeautjes nodig, en denk niet dat mijn zoon en de ouste van mijn schoonzus blij zouden geweest zijn met iets van daar... binnen 3 weken ga ik weer naar Elke. Misschien/hopelijk geraak ik er dan wel, is weer een hele tijd geleden...
Fijne donderdag
Nancy DT52WTC

Je@net zei

Ziet er weer super mooi uit, Martina!

Colien zei

Heel mooie kaarten, tof hoe je het extra flapje hebt gemaakt, mooi model zo!
grtz. Colien

Marfien zei

Toffe kaartjes Martina, leuk model en een mooie combinatie van cijfers

Rosina zei

Wat een prachtige nieuwjaarskaartjes Martina, zo mooi in die sprankelende gouden kleurtjes....heel chique hoor...
Zie ik je zaterdag bij Hilde??

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Caroline Cards zei

Prachtige chique kaarten Martina!
Fijne jaarwisseling!
groetjes, Caroline

Jantine zei

Mooi hoor Martina! Die kaarten heb ik ook nog liggen van Action, toch eens iets mee gaan doen. Je model vind ik ook erg leuk.
Groetjes
Jantine

Maria V zei

Prachtige kaart en ook heel sjiek.

Enny zei

Wauw, dat is weer prachtig gedaan, heel elegant en supertof met die flap ! Prettig eindejaar en nog veel knutselplezier in 2018 ! Enny

Margreet zei

Wat een mooie, elegante kaarten Martine!
xxx Margreet

Sarah zei

Mooi zijn ze. Het hert herken ik.
Het is zo prachtig.
Leuke reeks x

Diny zei

Wat een schitterende serie Martina!
Groetjes Diny

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Martina!
Fijne jaarwisseling!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Ellen zei

Prachtige nieuwjaarskaarten zijn dit! Lekker glimmend, perfect voor de feestdagen.