zaterdag 30 december 2017

Elke zaterdag een kraftkaart : De laatste !?

Goeiemorgen iedereen,
vandaag, de allerlaatste zaterdag van het jaar 2017, alsook de (voorlopig) allerlaatste kaart van de reeks 'elke zaterdag een kraftkaart'. Er zullen er uiteraard nog wel volgen in kraftuitvoering, maar niet met de regelmaat van de week. Misschien, als ik in mijn voorraadkamer kijk, vind ik nog wel iets anders van reeks, dat bij elkaar hoort en zo de weken kan opvullen, we zien wel... Maar kaartjes publiceren, dat zal er zeker niet aan ontbreken !
In ieder geval, vandaag krijg je deze kaart... Lekker feestelijk, inclusief confetti die je er af kan halen en kan uitstrooien =)

Confetti stempel : Stampin Up
Sentiment : Scrapbook Depot, gedrukt met clear, bewerkt met goud embossing
Woord 'confetti' gemaakt met de letterstempels van Alt&New
Confetti : Restjes van een geboortekaartje
Envelopje, zelf gemaakt uit vellumpapier

Voilà, ik wens jullie alvast een hele fijne jaarwissel ! Iedereen heel veel plezier, en vooral een goede gezondheid in 2018 !
Bedankt voor jullie trouwe bezoekjes op mijn blog, de reacties en het kleurenkaartenteam. Volgend jaar staan er ons weer nieuwe uitdagingen te wachten !
Het kleurenkaartenteam en het DT team van 'In 't Woefke' blijven we behouden, voor mij begint het avontuur van '52 weeks to christmas' en wie weet wat er nog op mijn pad komt !
Heel veel liefs,
Martina
x

16 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een leuke verjaarskaart met al die confetti....dan ben je écht jarig!
Ik heb je gisteren een mailtje gestuurd. Hoop dat je me kunt helpen???
Gezellige jaarwisseling en tot in 2018.
xxx Margreet

Je@net zei

Wat een leuke en feestelijke kaart, Martina.
Jullie ook een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar!

Nancy Soetaert zei

toffe verjaardagskaart Martina!
Ik wens je een gezellig jaareinde en het allerbeste voor het nieuwe (en hopelijk creatieve) jaar 2018, worden we teammaatjes bij 52 WTC! Leuk!
Groetjes
Nancy

Marfien zei

Een geweldig leuk idee voor deze kaart, ben heel benieuwd naar je nieuwe serie

tot woensdag

Enny zei

Oh, tof, een kaart met confetti, super goed bedacht ! Fijne jaarwisseling ! Groetjes, Enny

Diny zei

Prachtig Martina!
Ook voor jou en je familie een mooi....gezond en creatief 2018.
Bedankt voor je lieve blogberichtjes van het afgelopen jaar!
Groetjes Diny

Colien zei

Hele leuke, feestelijke kaart! Bedankt voor je mooie kerstkaart, die viel vanmorgen hier in de bus, lief. Gezellige jaarwisseling voor jullie en op naar een mooi, gezond en creatief 2018! Tof dat je ons DT bij 52 weeks komt versterken en je kleurenkaartenteam blijft een toppertje!
grtz.Colien

!neke zei

Super leuk !!!!
Tot volgend jaar in ons DT team !!!!

groeten Ineke

Ellen zei

Das nog eens een feestelijke kaart! Gewoon met confetti erbij :-) Echt een origineel idee.

Mariken zei

Leuke, feestelijke en gezellige kaart!
Jij bedankt voor de mooie kaart die vandaag in de brievenbus viel! Blij mee!

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een toffe verjaardagskaart! Super met die confetti in het doorzichtig omslagje!!

Ook voor jullie een fijne jaarwisseling!

Liefs,
Nancy

Jantine zei

Leuke feestelijke kaart met confetti, Martina. Leuk ook dat je DT mag zijn bij 52WTC! En fijn dat het KKT blijft, ik geniet ervan.
Fijne jaarwisseling!
Groetjes
Jantine

Aartje zei

Prachtig slot van je bewonderenswaardige reeks. Benieuwd wat je volgend jaar voor ons in petto hebt.
Groeten, Aartje

Cinderella zei

Superleuke creatie en altijd leuk om te zien wat je allemaal met kraft kan maken .
Verder een gezellig gezond en natuurlijk creatief 2018
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Nota Bene zei

Heel leuk, deze kaart met confetti! Een fijn eindejaar en het allerbeste voor 2018 gewenst!
Groetjes, Nele

Claudia's kaartjes zei

Leuk kaartje. Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar 
Stunning card. My best wishes for the New Year 

Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be