dinsdag 12 december 2017

Gummiapan meets brusho voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je een kleurrijk kerstkaartje. Ik ging aan de slag met het leuke materiaal van Gummiapan, dat sinds een paar maanden te verkrijgen is bij Inge 'In 't Woefke'. Ik vond me nog een restje groen gemaakte brusho achtergrond, daar maakte ik de boompjes mee. Om in de sfeer te blijven, maakte ik er een brusho achtergrond bij, past perfect.
Nu nog de twee herten een gekke rode neus op en het kaartje is klaar !

Achtergrond : Brusho
Bomen : Gummiapan
Herten : Afdrukje + snijmal : Gummiapan, gekleurd met ZIG colors
Kader : Taylored Expression

Wil je zelf ook aan de slag ? Dat kan, haal dan snel je spulletjes bij Inge 'In 't Woefke' in Deurne. Daar kan je dan ook het kaartje en nog meer van dit leuks bekijken en betasten als je wil.
Ik dank jullie alvast voor je bezoekje en zie jullie graag morgen terug voor een verse kaart.
Heel veel groetjes, Martina
x






11 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke kaart, Martina!

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart, mooie materialen die gummiapan!

Irene zei

Énig en vrolijk, vooral de dikke rode neuzen zijn zó leuk!

XxIrene

Annemarie en Merit zei

Wat een super leuk kaart Martina, gaaf gemaakt!
Groetjes, Merit en Annemarie

!neke zei

Super leuk !!!!

Ellen zei

Tof kerstkaartje! Die boompjes zijn leuk, hè?! Ik heb die stans ook, gekocht op de KreaDoe. Fijne dag!

Jantine zei

Leuk! Die neuzen springen van de kaart af. Lekker vrolijk!
Groetjes
Jantine

Enny zei

Wauw, heel mooi, mooie boompjes en de rode neuzen zijn tof ! Groetjes, Enny

Diny zei

Wat heb je weer een super leuke kaart gemaakt Martina!
Groetjes Diny

Dora zei

Prachtige kaart en zo mooi die heldere kleuren

Mariken zei

Wat zijn ze tof, deze Gummiapannekes! En die neusjes, tè leuk!