zaterdag 2 december 2017

Elke zaterdag een kraftkaartje : Eva geboren !

Goeiemorgen iedereen,
zoals ik jullie vorige week al beloofde, volgt vandaag het felicitatiekaartje voor de geboorte van Eva, de eerste kleindochter van Nancy. Vorige week zag je al de vlaggenlijn, vandaag dus het kaartje. Het werd een drieluik, kon ik lekker veel op kwijt zoals je ziet. Ik inspireerde me weer op het geboortekaartje dat ik kreeg... Dit kaartje ging richting fiere grootouders.

Papier : Blokje Boekenvoordeel
Hartjesmal : Line en Lene
Letters : My Favorite Things
Hertje : Marianne Design
Embossingmal : Sizzix
Houten hartjes : Wibra
Sentimenten : Joy en Marianne Design
Cirkelmallen : My Favorite Things

VoilĂ , heel veel materiaal, veel op te zien, ik was tevreden, hopelijk de grootouders ook...
Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe en hopelijk hebben jullie morgen tijd en zin om weer een bezoekje te brengen voor een DT kaart van 'In 't Woefke' ?
We gaan weer de kersttour op, dus als je nog wat inspiratie nodig hebt... Kom gerust een kijkje nemen !
Bedankt voor je bezoekje en reactie, tot dan !
Groetjes, Martina
x





15 opmerkingen:

Je@net zei

Echt een super schattig babykaartje, Martina!

Colien zei

Heel mooi kaartje voor de grootouders van Eva, de hertjes blijven schattig!
Fijn weekend!
grtz.Colien

Sarah zei

Heel mooi!!

Danielle zei

Ontzettend lief, mooi en uitgebreid kaartje. Prachtig gedaan!!

Nancy Soetaert zei

wat mooi!
leuk als je je kan laten inspireren door het geboortekaartje !
Fijn weekend
Nancy

Margreet zei

Ontzettend lief kaartje, Martina...en op zo'n drieluik kun je je idd lekker uitleven.
Fijn weekend.
xxx Margreet

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met deze schattige hertjes.

Groetjes, Astrid.

femke zei

Heey Martina,

het is een prachtige geboortekaart geworden!!! Die hertjes blijven zo schattig.

groetjes Femke

Enny zei

Wauw, wat een prachtige kaart, supermooi versierd en zo schattig met die hertjes ! Groetjes, Enny

Ellen zei

Er is zeker veel te zien op jouw drieluikkaart, leuk. En uiteraard mag Bambi niet ontbreken, hihi. Heb een goed weekend!

!neke zei

Een beauty !!!!!
Fijn weekend !

Diny zei

Wat een schitterend kaartje voor Eva Martina.....daar zal Nancy heel erg blij mee zijn....zo mooi in dezelfde lijn gemaakt!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Wat een prachtige kaart! EN inderdaad kun je op dit model heel veel kwijt! Leuk met dat schattige hertje erop. Ik moet een dezer dagen ook een kaart maken voor een kersverse opa en oma....
GerJanne

Jantine zei

Heel mooie drieluik, Martina!
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Super kaartje Martina!! Dat hertje blijft super lief. En zo in een drieluik, prachtig. Ik zag ook nog super kerstkaartjes (toffe serie!!) en een flamingo kaart. Wat een inspiratie.
Fijne week!!
Groeten van Femminde