woensdag 13 december 2017

Konijntjes !

Goeiemorgen iedereen,
een hele tijd geleden, vroeg een collega me, om een kaartje te maken met konijntjes op. Gelukkig heeft Inge van 'In 't Woefke' een aardige voorraad.... (ik niet hoor - bloos) .Ik stuurde de betreffende collega een aantal voorbeeldjes door van afdrukjes. Ze koos er eentje uit, maar ondertussen had ik ook al afdrukjes gemaakt van deze schatjes ! Die kan je toch zomaar niet laten liggen ? Wat een lieverds !
In ieder geval, deze werden het dus niet. Het kaartje dat wel meeging met de collega krijg je later nog te zien.
Heb me geamuseerd om er geboortekaartjes mee te maken, maar eigenlijk kunnen ze ook perfect dienen als verjaardagskaartjes, de wensen zijn vrij algemeen...

Afdrukjes : Whipper Snapper (van Inge mogen lenen, dank je wel !), gekleurd met ZIG / aquarelpotloden
Papier : Crafts - Too (een blokje dat ik al jaaaaren heb en maar niet opraakt)
Sentiment : Els Brigé
Alles afgewerkt met knoopjes en een touwtje.

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart !
Groetjes, Martina
x







20 opmerkingen:

Marianne zei

Leuke konijntjes zijn dit. Kaartjes zijn prachtig.
Liefs, Marianne

Margreet zei

Wat een geweldige kaartjes, Martina...leuk dat je de konijnenkleurtjes aangepast hebt aan het DP.
xxx Margreet

Je@net zei

Wat een super schattige kaartjes zijn dit, Martina!

Mariken zei

Wat zijn ze leuk, daar zou ik ook acuut voor vallen! Ze zijn prachtig van kleur, mooie serie kaarten!

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige serie kaartjes, met deze schattige konijntjes...
Fijne dag liefs Annemarie en merit

Irene zei

Té schattig. .... smelt smelt zó lief!

XxIrene

Creatiels zei

Wat een leuke reeks, ze zijn echt lief en schattig de konijntjes.
de voorbije weken heb ik hier ook andere mooie kaartjes zien verschijnen.
groetjes
ELs

Ellen zei

Wat een lieve konijntjes! Leuk dat je er een hele serie mee hebt gemaakt. Elke kleur heeft wel iets, das mooi om te zien.

Larissa zei

Wat een toffe konijnenserie.
Hele leuke kaartjes.

Sarah zei

Wat een lieve reeks!

Jantine zei

Wat een schatjes en wat grappig in al die verschillende kleurtjes!
Groetjes
Jantine

Lieve zei

Een hele mooie serie kaarten !
Leuke stempel; zo mooi ingekleurd !

Ans Gilbert zei

Wat een schattige babykaartjes heb je gemaakt en wat een leuke stempel,
groetjes
Ans

Angelique zei

Hele mooie en lieve kaartjes, de konijntjes zijn zoooo schattig. Leuke Brusho kerstkaart en grappig die rode neusjes.
lieve groetjes Angelique

Doris knippenenplakken zei

Wat een super schattige baby kaartjes Martina !
Groetjes Doris

Nancy Soetaert zei

zo'n superlief stempeltje!
mooie reeks in al die verschillende kleurtjes!
Nancy

Enny zei

Oh, wat schattige kaartjes, die konijntjes zijn zo lief ! Leuk met die knoopjes erbij ! Groetjes, Enny

Diny zei

Prachtige serie Martina.
Groetjes Diny

GerJanne zei

Wat een enige kaartjes!! Die konijntjes zijn erg lief en hardstikke leuk in die verschillende kleurtjes.
GerJanne

Nancy zei

Hey Martina,

Deze heb ik ook in huis (denk ik!)
Ze blijven super leuk hé!
En je maakte er een mooie serie mee!!

Liefs,
Nancy