maandag 25 december 2017

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (133) : Voor Shelly, naamgenoot of iemand anders...

Goeiemorgen iedereen,
Eerst en vooral, wens ik iedereen een hele fijne kerstdag toe ! Tussen alle kerstkaartjes en kerstaangelegenheden in, wil ik jullie toch nog even een 'gewone' reeks kaartjes voorschotelen...
Zoals al menig onder jullie weten, heb ik een soort 'wachtkamer' met niet-gepubliceerde kaartjes op mijn computer staan... Vermits die wachtkamer maar moeilijk leeg raakt, verzamel ik soms een aantal 'gelijkaardige' kaartjes in één bericht. Ze zijn niet allemaal op één dag gemaakt, maar gewoon nog niet getoond. Vandaag krijg je zo'n hele reeks voorgeschoteld. Ik gebruikte een vel stempel met honden of katten. Soms voor iemand persoonlijk, soms zomaar... Het werd lekker druk op de kaartjes, grappig effect heeft het zo wel, vind ik. Dan stempelde ik de stempel een 3tal keer naast elkaar, zo lijkt het één grote menigte.
Snel klaar en leuk, meer hoeft dat niet te zijn !
En eh... voor wie zich afvraagt of ik een kaartje voor mezelf maakte, eh... neen hoor, gewoon een naamgenoot, en de 30 jaar, tja, dat is al wel een tijdje geleden =)

Letters : Marianne Design, My Favorite Things
Sentiment : Marianne Design, Els Brigé
Cijfers : Marianne Design
Achtergrondstempel : Indigo Blu
Afdrukje bulldog : Internet

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en zie jullie graag woensdag terug voor het kleurenkaartenteam. Hopelijk heb je nog tijd en zin om een kijkje te komen nemen ? Ik zie jullie dan !
Groetjes, Martina
x











9 opmerkingen:

Monique zei

Wat een prachtige kaarten met de hele beestenboel bij elkaar.
Lieve groetjes, Monique

Je@net zei

Vind het super gave kaarten geworden, Martina!

Colien zei

Fijne kerst voor jou en de je lief zijn!!
Leuke kaarten voor alle party animals!
grtz Colien

Margreet zei

Wat een leuke beestenboelkaartjes, Martina!
Gezellige kerstdagen!
xxx Margreet

Sarah zei

Lekker druk, lekker gezellig.
Toffe kaartjes.
Nog een fijne kerstmis.

GerJanne zei

Hahaha, ja druk zeker! Mar wel heel gaaf!
GerJanne

Nancy Soetaert zei

wat zijn dat toffe kaarten met die leuke achtergrondstempels!
Ook je kerstkaarten hieronder zijn erg mooi!
Tot morgen voor het KKT!
Groetjes
nancy

Ellen zei

Superleuk al die katten! Ik zie dat zelfs ook de achterkant van de kaart er vol mee staat. Echt tof.

Enny zei

Wat een toffe serie kaarten, die achtergrondstempel is supermooi, en je hebt ze mooi versierd ! Groetjes, Enny