donderdag 10 november 2022

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, en jawel hoor ! Hier gaan we nog een keertje ! Kerstkaartjesdag op het menu. Het team van '52 weeks to christmas' roept weer op om je aan de kerstknutsel te krijgen . Vandaag krijgen jullie van mij nog een verse reeks pop up ball kaartjes, deze keer in een groene versie.

Papier : Action
Pop Up ball : Karen Bruniston

Wil je deze week ook weer graag meedoen ? Dat kan, link je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas', dat kan enkel nog vandaag.
Daar kan je dan ook meteen zien of jij de gelukkige bent die het weggevertje gewonnen heeft, van de voorbije challenge.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en zie jullie zaterdag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'.
Kom je dan nog even kijken ? 
Tot dan !
Groetjes, Martina
x




16 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Daar zijn de pop-up-kaarten weer!
Leuke serie is dit geworden...
Zo gaat het vooruit met het verwerken van desingpapier hé!

Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Prachtige serie popup kaarten, het is ook heel mooi papier, fijne dag.

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Martina!

Elly zei

Oh wat mooi.
Groetjes Elly

Eri zei

Je pop-up kaarten zijn weer super, wat leuk de ronde tekst op het doosje.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Ze zijn weer prachtig, Martina! Mooi papier heb je gebruikt en die pop-up blijft geweldig.
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt Martina!

Liefs, Merit en Annemarie

Marijke zei

Je maakte er weer iets moois van! Leuk dit papier, je kunt er zoveel mee! En nog een vraagje, wil jij mijn naam bij het kleurenteam zetten, want het lukt mij niet! Zal wel weer iets van blogger zijn? Ik doe wel mee, groetjes Marijke.

Diny zei

Prachtige serie Martina!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Wat heb je een mooie serie pop-up kerstkaarten gemaakt,
Groetjes,
Ansx

Daphne zei

Leuk om een serie te maken.
Het is bijna jammer dat je ze afzonderlijk van elkaar gaat versturen.

Nicole Parmentier zei

Ik kijk mijn ogen weer uit op jouw blog! Wat een prachtige serie pop-up kaarten. Dat zal een hele verassing zijn voor de ontvangers!! Ook je boxkaart met de plantjes hieronder vind ik helemaal geweldig!!

Freubelmina zei

Gave creaties maakte je xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kerstkaarten en leuk dat het weer pop-up kaarten zijn Martina.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie pop serie kaarten. Mooi design papier knap gedaan! Groetjes Doris

GerJanne zei

Mooi zijn ze! Even een werk, maar dan heb je ook wat!