zaterdag 5 november 2022

Sweet christmas voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe maand, dus nieuwe kaartjes op het menu voor DT 'In 't Woefke'. Deze keer zijn het allemaal kerstkaartjes ,want het duurt echt niet meer zo lang voor het kerst is ...
Ik gebruikte de leuke oven van Sizzix voor mijn eerste projectje. Een beetje uit nostalgie, want mijn mama bakt al jarenlang kerstkoekjes thuis. We stonden zelfs een aantal jaar op de kerstmarkt in Antwerpen te verkopen. Dus de geur alleen al, doet me denken aan kerst. Het werd met die hoeveelheden dan ook een hele familie aangelegenheid om alles bolgewerkt te krijgen. Vandaag de dag, wordt er nog enkel voor de familie gebakken...
Mijn oven zit alvast vol met lekkere koekjes, klaar om opgegeten te worden.

Oven en koekjes : Sizzix
Achtergrond : Embossingmal van Marianne Design

Wil jij graag nog meer kerst inspiratie opdoen ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan 'In 't Woefke' in Deurne. Daar kan je meteen alle kaartjes bekijken. Uiteraard is er de mogelijkheid om leuke materialen aan te schaffen eens je ter plaatse bent...
Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe en zie jullie heel erg graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart.
Bedankt voor je bezoekje,
tot maandag,
groetjes, Martina
x




7 opmerkingen:

femke zei

Heey Martina,

Dat is een superheerlijke kerstkaart geworden. Gave oven ook!!!

Groetjes Femke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de lekkere peperkoekmannetjes in de oven kan ze hier ruiken
groetjes ellen

Anita van Deur zei

O wat gezellig deze nostalgische Amerikaanse oven. En zo krijg je één heel mooi kaartje met dierbare herinneren. Bakken deed ik altijd mijn papa dagen lang voor ons grote gezin van 9 personen Heel wat wafels nog met een echt wafelijzer 1 dubbel en 1 enkel op het gas daar kreeg je spierballen van. Dan niet te vergeten de veleLimburgse worstenbroodjes. Fijn weekend.

Je@net zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Martina!

Daphne zei

Dat liep dus aardig uit de hand zo te lezen, vroeger bij jullie thuis. 😊
Wat een mooie herinnering is dat en wat leuk dat het jou nu inspireerde om er een kaart mee te maken.
Het ziet er heel gezellig uit, deze oven vol met koekjes.

Nancy zei

Hey Martina,

Oh, zalige kaart! De oven is wel ontploft aan de koekjes te zien... grappig wel!
Ik bakte vroeger ook jaren zelf koekjes rond de kerstperiode. Ook verschillende soorten... Nu doet Elise dat.
Jammer dat ik geen nichtje of zo van je ben... Je maakt me nieuwsgierig naar al dat lekkers...

Liefs,
Nancy

Elly zei

Geweldig deze creatie ook!
Groetjes Elly