maandag 14 november 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 387 : Nancy

Goeiemorgen iedereen,
als je de kerstkaart van donderdag al leuk vond, dan heb ik voor jullie hetzelfde modelletje maar dan in verjaardagskaart uitvoering.
Jawel, met deze leuke Z fold card met schudgedeelte kan je alle kanten op. Ook nog ineens wat dessignpapier verwerken, voilà, alleen maar voordelen hahahahaha !
Deze ging in augustus al richting Nancy, veeeeeel te vroeg voor haar verjaardag, maar dat mag ook een keertje. Normaal gezien ben ik altijd te laat. Deze keer dus niet.
Vele blogsters vroegen me nog een keertje de tutorial door te geven om zelf aan de slag te gaan om dit te maken, heb hieronder nog even de link gedeeld met jullie. 

Gestapelde kopjes : Memory Box
Papier : Action (een heel oud blokje)
Letters en cijfers : Concord 9th
Joepie : Carlijn Design
Theeservies setje : Impression Obsession
Kadertjes : Photoplay
Interactieve schudkaart : Filmpje vind je HIER

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne start van de (werk)week toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x





12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ook deze kaart is schitterend wat een leuk kleurrijk papier! Filmpje heb ik al opgeslagen, fijne dag.

Elly zei

Erg leuk gedaan, heel kleurrijk ook.
Groetjes Elly

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Martine

gr karin

Petra-loves-paper zei

Beter laat dan nooit is een bekende uitdrukking, maar wat dacht je van:Beter véél te vroeg dan nooit.... haha prima toch? Kan ze nog langer genieten van deze schitterende kaart, groetjes Petra

Elle-Jeanne zei

Leuke vrolijke kaart Martina.
Mooi optijd toch, zeker niet te laat.
Dat papier ligt hier ook nog.
Groetjes Elle-Jeanne

Eri zei

Echt een feestelijke schudkaart met dit papier en het serviesgoed.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kopjes ik krijg gewoon zin in koffie
groetjes ellen

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart heb je voor Nancy gemaakt, mooie kleuren en wat gaaf de stapel kopjes,
Groetjes,
Ansx

!neke zei

Wow, prachtige kaart !!!!
Groeten Ineke

femke zei

Heey Martina,
wat een heerlijk theekaartje is dit geworden. Leuk model ook.
Groetjes Femke

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie feestelijke kaart, leuk model.
Groetjes Doris

Nancy zei

Hey Martina,

Deze week zit ik niet in mijn gewone werk-ritme en had daardoor nog geen blogtijd gehad. Uiteraard was ik super blij en leuk verrast met deze kaart! Dat ze dan nog een maand te vroeg was, zorgde er voor dat ik er super lang van heb kunnen genieten... Ze hangt nu nog trouwens aan mijn magneetbord in mijn ateljee tussen alle andere mooie zelfgemaakte kaarten die ik kreeg...
En het model, da's gewoon een toppertje en zeker een blijvertje...

Liefs,
Nancy