zaterdag 12 november 2022

Kerst voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag is het nog steeds kerst voor 'DT In 't Woefke'. Deze keer heb ik weer een doorkijk-schudkaartje voor jullie. Jullie zagen dit modelletje al in andere uitvoeringen, deze keer maakt ik er een kerstversie van. Het blijft een leuk modelletje, zeker als je uit het stempelset geen keuze kan maken, welke stempel de hoofdrol krijgt. Hier mag iedereen deelnemen hahahaha !

Afdrukjes vogels : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden
Achtergrond : Distress Ink
'Golven' : Lawn Fawn, maar meerdere merken bieden dit aan
Kader : Photo Play, maar Studio Light heeft zeker de juiste vorm om dit te maken

Wil je graag zelf aan de slag met kerstpullen ? Mooi ! Kom dan gerust even kijken in de winkel in Deurne 'In 't Woefke'. Ik geloof vast dat je wel iets zult vinden dat je kan gebruiken om mooie creaties te maken.
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en zie jullie heel graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart, tot dan !
Groetjes, Martina
x





7 opmerkingen:

Elly zei

Een mooie doorkijkkaart.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Hij is zo gaaf, zit er mica aan de zijkant Fijne dag.

Anita van Deur zei

Waar kan ik dit model vinden :) Groetjes Anita

Marja Sch zei

Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes Marja

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige vogeltjes leuk met het mica
groetjes ellen

GerJanne zei

Dit is echt geweldig! Wat een enige kaart.
Ik moet toch eens bedenken hoe ik dit na kan maken....

Wilma zei

Een heel MOOI model Martina om ook nog eens extra diepte te creëren in de kaart. SUPER met al die figuren.
Liefs Wilma ☺☺☺