maandag 7 november 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 386 : Yarne

Goeiemorgen iedereen,
mijn zoon werd in september 20 jaar. Het is nog steeds moeilijk om voor deze leeftijd, voor jongens een gepaste, vrij stoere kaart te maken. Dit in mijn achterhoofd, had ik al een tijdje deze snijmal besteld. Vond hem erg leuk. Bleek toch wel een aardig puzzelwerkje (letterlijk en figuurlijk) te zijn om alle stukjes een 'juiste' kleur te geven (onderaan een foto in volle actie...). Maar het resultaat mag er wel zijn, vond hem erg leuk geworden, Yarne zelf vond hem ook geslaagd, oef !

Letters : My Favorite Things
Rubik Cube : Merk onbekend
Woohoo : Carlijn Design

Wij vliegen er vanaf vandaag weer in ! Ik wens jullie een hele fijne werkweek en zie jullie heel erg graag woensdag terug voor een verse kaart, tot dan !
Groetjes, Martina
x






5 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...dat zal inderdaad een heel gepuzzel geweest zijn. Super gaaf kaartje!

Eri zei

Wow, wat is die gaaf zeg! Een heel gepuzzel met een tegek resultaat!
Groetjes, Eri

Elly zei

Een geweldige kaart en wat een gepuzzel ook,
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Wauw dat is zo geweldig goed gemaakt!!

Sarah zei

Ik weet niet wat nu het gemakkelijkste is, het echte ding puzzelen of dit maken, maar het is SUPER Tof!