zaterdag 19 november 2022

Happiest of birthdays to you

Goeiemorgen iedereen,
na een volle week, weekend ! Deze keer heb ik voor jullie een setje blauwe bloemenkaartjes. Deze lange stempel van Darkroom Door (hij is wel bijna 30 cm lang denk ik...) gebruikte ik op twee manieren, verticaal en horizontaal. Ze lopen verder door op de achterkant van de kaart. De bloemen vertellen het verhaal, dus een eenvoudig sentimentje er bij en klaar !

Bloemen : Darkroom Door gekleurd met Distress Inkt
Sentimenten : Simon Says Stamp

Meer heb ik niet te vertellen, dus ik zie jullie heel erg graag maandag terug voor een verse kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x




9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met die geweldige stempel! Geniet van je weekend dat ga ik ook doen na een drukke week. Fijne dag.

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kaart met die mooie stempel.
Zo leuk gedaan om die door te laten lopen.
Groetjes Elle-Jeanne

VoormeKaartje zei

Wat een leuk kaartje!! Een heel fijn weekend.

Eri zei

Je kaarten zijn prachtig met die bloemen en tekst! Fijn weekend!
Groetjes, Eri

Margo zei

Wat een mooie kaarten Martina, heel mooie bloemen.
Groetjes
Margo

Aartje zei

Wat een mooie stempel heb je gebruikt Martine. Prachtige kaarten.
Groetjes Aartje

GerJanne zei

Heel leuke kaart is het. Goed idee. ZO leuk dat je elkaar op ideeën kunt brengen door de kaarten op de blogs te tonen!

Elly zei

Wat mooi deze set kaarten ook je kaart van hieronder is heel mooi.
Groetjes Elly

Nancy zei

Hey Martina,
Leuke kaarten, mooie bloemenstempel, top ingekleurd en geweldige teksten er bij... Meer moet dat niet zijn!
Liefs,
Nancy