woensdag 14 december 2022

25 december ! voor DT In 't Woefke

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een tweede kaartje deze maand voor DT 'In 't Woefke'. Uiteraard blijft het kerstthema van kracht, ook deze maand. Ik baseerde me op een kaartje dat ik vorig jaar voor mijn verjaardag kreeg van mijn broer. Het modelletje gaf me inspiratie om het toe te passen op het materiaal dat ik in mijn bezit had en kijk.... Hieronder het resultaat. Het werd een soort pop-up kaartje, aan de buitenkant. Doordat je de flap achteraan vrij houdt en onderaan een soort van 'plateau' maakt, kan het kaartje zonder problemen mooi recht op de kast blijven staan.
Er zullen zeker nog wel kaartjes volgen met deze strookjes, hij is erg leuk om te maken en zeker niet moeilijk !
Benieuwd ? Breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke', daar kan je alles lekker betasten en bekijken. Uiteraard kan je dan meteen je nodige spulletjes aanschaffen om zelf aan de slag te gaan !

Achtergrond : Distress Ink
Cirkels en dennebomen : Sizzix
Sentiment buitenkant : Paper Pads
Sterretjes : Eigen voorraad
Sneeuwsterren afgedrukt : Papermania

Ik hoop jullie weer wat inspiratie gegeven te hebben op deze manier. Nog niet genoeg ? Niet erg, breng een bezoekje aan het blog van Inge, 'In 't Woefke' of de winkel en je wordt vast wel verleid om nog kerstkaartjes te maken.
Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart voor DT 52 weeks to christmas,
tot dan !
Groetjes, Martina
x




6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met mooie kleurtjes leuk gedaan dat alles wat uit staat. Fijne dag.

Daphne zei

Dus jij maakt een kaart na van een gekregen kaart, wat leuk is dat.
Inderdaad een heel leuk model, je gebruikte ook mooi papier ervoor.

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Martina

gr karin

GerJanne zei

Wauw wat een gave kaart is dat! En dat is zo leuk aan post krijgen dat het onszelf ok weer inspireren kan!

Nancy Soetaert zei

toffe pop-upkaart! leuke kerstbomen ook!
fijn weekend
Nancdy

Francisca zei

Wauw zeg wat een leuk idee. zo dat luikje vandoor aan de kaart !
Top !!
Groetjes Francisca