zaterdag 17 december 2022

Happy B-day in een doosje

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je van mij nog een keer een doosjeskaart. Deze keer in het mooie papier van de Action. Vind het erg mooie zachte kleurtjes hebben.
Het paste dan ook perfect in deze setting dacht ik.
Het kaartje verdween vrij snel uit mijn voorraad, dus op naar een verse voorraad....

Doosje : Lawn Fawn
Sentiment : Stampin Up
Plantenpotten : Memory Box
Papier : Action

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart, 
tot dan !
Groetjes, Martina
x



4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het is een prachtig doosje, geen wonder dat het snel uit je voorraad was, fijn weekend.

Elly zei

Dit is heel mooi zeg,
Groetjes Elly

Daphne zei

Ik blijf het een super leuk model vinden.
Kan mij voorstellen dat dit kaartje snel verstuurd werd, hier heb je iemand vast heel blij mee gemaakt.

Nancy Soetaert zei

tof met die fijne takjes!
Nancy