woensdag 7 december 2022

Oproep kleurenkaartenteam 2022 : 12 de schakel : Neongroen (fel groen) met zilver

Goeiemorgen iedereen,
een verse maand, een verse uitdaging ! Deze keer waren er een heleboel blogsters die dit jaar al aan de beurt waren geweest, dus werd de fakkel doorgegeven aan Colien. Bij haar was het al een tijdje geleden dat ze een combo mocht kiezen.
Bij het neongroen van vorige week, koos ze ZILVER. Een echte feestcombinatie als je het mij vraagt ! Heb al een ideetje in mijn hoofd, nu nog de uitwerking er van, we zien wel.
Hieronder krijg je de inspiratiefoto om jullie op weg te helpen...


Je kan je hieronder opgeven tot maandag, 26 december, we publiceren op de laatste woensdag van dit jaar, namelijk, 28 december. 


 Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart, 
tot dan !
Groetjes, Martina
x

5 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Wow, dat flasht naar het nieuwe jaar!
Ik doe zeker mee!!

Liefs,
Nancy

chantal zei

Zo dat is stijlvol het nieuwe jaar ingaan. Ik doe mee
Liefs
Chantal

Laurespage zei

Ik doe graag mee.
Groetjes, laurette

Diny zei

Ik doe weer mee !
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

leuk voor een flashy nieuwjaarskaart!
Nancy