woensdag 21 december 2022

Fijne kerst voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie mijn derde en laatste kaartje voor deze maand en voor dit jaar voor DT 'In 't Woefke'. Ik haalde eindelijk het nieuwe egeltje van Marianne Design uit zijn verpakking. Die kreeg het meteen koud, dus deed ik hem een warme sjaal aan en zette hem een muts op. Zo kan hij lekker rustig mijn kaartje sieren.
Het werd deze keer geen technische kaart, maar dat mag ook wel een keertje denk ik dan...

Papier : Eigen voorraad
Cirkels : Marianne Design
Egeltje : Marianne Design
Sentiment : Marianne Design
Sneeuwsterren : Sizzix

Wil je graag het kaartje en zo veel andere voorbeeldjes bekijken / betasten ? Breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke', daar kan je ook de kerstsfeer opsnuiven. Uiteraard is het the place to be om alsnog wat materiaal aan te schaffen !
Wil je tijdens de kerstvakantie terecht ? Kijk dan heel goed naar de openingsuren, zodat je niet voor gesloten deuren staat !
Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor de allerlaatste kerstkaart voor DT '52 weeks to christmas'.
Hopelijk heb je morgen nog even tijd om langs te komen.
Lieve groeten,
Martina
x



7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een lieverd op je kaart hij zit tussen de sneeuwvlokken, dan is een muts en sjaal wel handig, fijne dag.

femke zei

Heey Martina,
wat een lief kerstkaartje met de schattige egel.

Groetjes Femke

Elly zei

Wat een schatje deze kaart.
Groetjes Elly

Els zei

Een super leuke winterse kerstkaart met deze koele kleur en wat een prachtige sneeuwkristallen.
Groetjes, Els

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige egeltje wat heeft ie een mooie sjaal en muts
groetjes ellen

KarinsArtScrap zei

een super mooi kaartje Martina

gr karin

Nancy zei

Hey Martina,
Oh, die is leuk! Mooie achtergrond en ijskristallen ook...
Ik denk dat die van mij ook nog in de verpakking zit... Dringend eens mee aan de slag gaan...
Liefs,
Nancy