donderdag 15 december 2022

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
ja hoor, daar gaan we weer ! 't Is weer donderdag ! Kerstkaartjesdag. De bende van '52 weeks to christmas' doet een algemene, ernstige oproep om nu echt wel aan de slag te gaan om kerstkaartjes te maken. Daarom bezorgen we jullie de nodige inspiratie, zodat je niet 'vast vriest' hahahaha !
De temperaturen zijn helemaal mee, we moeten gewoon aan de knutsel !
Ik liet me nog een keertje gaan voor mijn pop-up versie, deze keer in het zwart - wit - grijs.

Papier : Action
Sneeuwsterretjes : Pons
Sterrenmal : Memory Box
Hert : Marianne Design
Sentiment : Marianne Design

Doe jij ook deze week enthousiast mee ? Dat kan, link je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas', dan brengt een DT lid je vast een bezoekje.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en zie jullie erg graag zaterdag terug voor een verse kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x







15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw wat een mooi effect hebben deze 2 kleuren samen met de stansje gave kaart!

Elly zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het hert en het leuke dp
groetjes ellen

femke zei

Heey Martina,

wat een leuke pop-up kaart weer!!! Ik loop inderdaad nog achter met de kerstkaartjes. Soms moeilijk schakelen tussen de DT-kaartjes en voor mezelf.

Groetjes Femke

Eri zei

Een leuke pop-up kaart in een mooie kleurencombinatie.
Groetjes, Eri

Epie zei

SUPERLEUK Martina , met de sterrenkrans ....
Fijne dag en warme groetjes Epie

Marijke zei

een mooi kaartje weer met een verrassende binnenkant! Top hoor Martina! Ik kan weer niet mijn naam voegen bij de kleurencode, wil jij dat weer voor mij doen? Alvast bedankt. Ga ik nadenken over deze combinatie van kleuren! Groetjes Marijke.

Diny zei

Schitterend kaartje Martina....ook je kaartje hieronder is prachtig!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wederom een mooie pop-up kerstkaart Martina. Leuke voorkant ook.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Martina!
Groetjes Suzan

Jantine zei

Weer een mooie kaart, Martina! Altijd leuk, dit model. En zo in zwart wit ook heel sjiek.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Oh, prachtig, die voorkant! het model blijft tof.

!neke zei

Super gaaf !!!!
Die binnenkant ....top !
Groeten Ineke

Gina zei

Mooie kaart in zwart wit. Verrassende binnenkant. Groetjes, Gina

Nancy Soetaert zei

ook al zo'n toffe pop-up, mooi effect die krans in zwart en wit ook!
groetjes
Nancy