maandag 5 december 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 390 : Nadja

Goeiemorgen iedereen,
een aantal weken geleden, was mijn schoonzus jarig. Jawel, daar hoort uiteraard een gepast kaartje bij.
Ik ben in de ban van 'gebruik het designpapier op', dus ook hier doe ik mijn best om de velletjes het verhaal mee te laten vertellen.
Het werd een zigzag kaart met een snijmal van DieSire. Deze heb ik al een tijdje in mijn bezit. Tot ik zag dat ook Karen Burniston zo'n modelletje uitbracht, dook ik het even uit mijn voorraad op.
Eigenlijk is hij niet zo moeilijk en snel klaar, dat valt dus goed mee.
Hieronder het resultaat.

Papier : Action
Grote letters : Alexandra Renke
Snijmal model kaartje : Die Sire

Ik wens jullie allemaal een heel erg fijne start van de werkweek. 
Woensdag is het de verse oproep van het kleurenkaartenteam. Hopelijk heb je dan ook weer even tijd om een kijkje te komen nemen en jezelf op te geven om mee te doen.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig papier voor je leuke model kaart. Ben helemaal weg van de grote tekst snijmal. Fijne dag.

Elly zei

Wat een leuke kaart is dit.
Groetjes Elly

femke zei

Heey Martina,
dat is een leuk kaartje geworden.
Groetjes Femke

Diny zei

Wat een leuke kaart Martina....ik heb dit papier ook....goed idee!
Groetjes Diny

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Martina

gr karin

Angelique zei

Hele mooie kaart, mooi dp gebruikte je en wat een leuk model. Voor je kerstkaart geldt eigenlijk hetzelfde, wat een gaaf model.
lieve groetjes Angelique