zaterdag 30 juni 2018

Catjes !

Goeiemorgen iedereen,
de vakantie is begonnen ! Het duurt nog wel een tijdje voor ik 'unplugged' raak... Met m'n hoofd al een beetje in het volgend schooljaar, probeer ik vanaf vandaag stilletjesaan uit te bollen en dan genieten van de vakantie. Vrijdagavond pas gemerkt hoe moe ik eigenlijk was... Komt wel goed !
In ieder geval, we hebben de eindmeet toch weer gehaald (gelukkig maar !), je krijgt vandaag nog een reeks kaartjes met cats on appletrees. Ze blijven leuk om te gebruiken. De eerste kaart is een gewone Z-fold kaart, de tweede zijn kaartjes, uitnodiging voor Niels zijn verjaardag.

Afdrukjes dieren : Cats On Appletrees
Sentiment : Els Brigé
Bootje : Kippers hobby
Ballonnen : Rayher en pons Artemio
Cijfer : Lawn Fawn
Cirkelstempels achtergrond : My Favorite Things
Voertuigen : Aladin

Ik wens jullie een hele fijne start van het weekend en misschien ook voor jullie vakantie en zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart.
Vele groetjes, Martina
x



14 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke kaart, Martina!

Diny zei

Schitterende kaartjes Martina!
Groetjes en geniet van je vakantie,
Diny

Irene zei

Wát zijn ze enig Martina, dat frisse blauw en groen bij het zwart...de vrolijkheid spat er af!
Geniet van je welverdiende vakantie, het begin is i n ieder geval subliem met dit weer!

XxIrene

Creatiels zei

leuke frisse kaart, mooie kleurencombinatie kobaltblauw en limoen
knap gedaan
geniet van je welverdiende vakantie
groetjes
Els

Margreet zei

Wat een gave kaartjes, Martina!
Geniet van je welverdiende vakantie.
xxx Margreet

Marfien zei

Vrolijke kaartjes met de cats, zo te zien gaan ze ook op stap (naar het feest van Niels)

Mariken zei

Dat duurt bij mij ook altijd even voordat ik tot rust kom. En inderdaad, wat kun je dan moe zijn, net een leegeprikte ballon. Wij hebben volgende week nog vergaderingen en dan zit het erop. Nu je kaartjes, helemaal leuk is dit! Tja, catjes...altijd goed bij mij! Fijne vakantie!

SylS creaties zei

Prachtige kaarten! De kleuren doen het ook heel mooi bij elkaar.
Fijn weekend!
groetjes,
Syl

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke kaartjes!! Deze kleurtjes zie ik wel zitten voor de komende kleuren challenge ... grasgroen - kobalt.. (hint hint) ha ha. De inspiratie hebben we dan vast gehad met deze prachtige kaartjes. Hele fijne vakantie, geniet er van!!

Nancy Soetaert zei

wat zijn dit schitterende kaartjes, die kleurencombi vind ik echt tiptop!
Die met het bootje lift ik waarschijnlijk wel eens, super!
geniet van de vakantie
groetjes
Nancy

GerJanne zei

Oh wat zijn ze leuk! Enige tafereeltjes heb je bedacht en ik ben fan van deze kleuren. Geniet van je vakantie. Je houdt het vol tot het moet en dan voel je inderdaad pas hoe moe je bent. Ik ken het!

carla zei

Wat zijn ze leuk Martina.
Hele mooie stempels en mooie speelse achtergrond erbij.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla

Jantine zei

Heel leuke vrolijke kaartjes, Martina!
Uit mijn eigen onderwijstijd weet ik nog hoe slopend die laatste weken kunnen zijn, dus rust lekker uit :-)
Groetjes
Jantine

Judith zei

Hele leuke kaartje en vrolijke kleuren combinaties heb je gemaakt TOP!
Groetjes van Judith