woensdag 6 juni 2018

Oproep : Kleurenkaartenteam 2018 : 6de schakel : Zalmroze en grasgroen

Goeiemorgen iedereen,
vandaag, de eerste woensdag van de maand, dus naar alle traditie, doe ik weer een nieuwe oproep aan het kleurenkaartenteam. Marfien kreeg de fakkel doorgeschoven van Sarah en Nelleke om de kleurencombo te kiezen voor deze maand. Ze koos lekker fris grasgroen bij het zalmroze van vorige maand. Ik denk dat dit wel een leuke, frisse keuze is met heel erg veel mogelijkheden. Ben benieuwd hoeveel flamingo kaartjes we gaan hebben deze maand hahahahaha !


Wil je deze keer meedoen ? Dat kan, geef je dan hieronder op bij Mister Linky. Lukt het je niet ? Even later terugkomen, want hij is niet van de snelste. Lukt het nog niet ? Laat dan gewoon een reactie achter, dan zet ik je er wel handmatig bij.
Ik doe alvast mee !
1.chantal verhoeven12.! neke23.Petra
2.els van herck13.Mariken24.Larissa
3.Femminde14.Diny25.Jantine
4.Martina's kaartjes15.Margreet26.Jantine
5.Ger Janne16.Nicole27.Ellen
6.Colien17.Nancy (tisallemaalhandwerk)28.Yvonne van Bruggen
7.Veerle18.Sarah29.Marijke
8.Nelleke19.Crea Nancy30.Grietje's Kaartenhoekje
9.Marfien20.Bep31.Merit en Annemarie
10.Ans S.21.Laurette32.Danielle
11.Karin22.Rosina

Je kan je opgeven tot maandagnacht, 25 juni. We publiceren op de laatste woensdag van de maand, deze keer is dat op 27 juni. Ik wens je nog langs deze weg nog een erg fijne woensdag toe en ik zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart, kom je kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

15 opmerkingen:

chantal zei

Ik doe graag mee, Ohjee grasgroen erbij.
Dat wordt brainstormen.
Liefs Chantal

Colien zei

Leuk weer, ik doe mee!
grtz Colien

Veerle zei

Wat een frisse combinatie en het fris grasgroen is echt een verrassing. Die had ik niet zien aankomen ha ha ha. Maar super tof en leuk ben benieuwd zowel voor mezelf als voor de anderen. Denk ook dat er veel flamingo's gaan passeren. LOL Dus uiteraard doe ik weer heel graag mee.
Fijne woensdag, groetjes Veerle

Nelleke zei

Verrassende combinatie, ik was al zo benieuwd wat het ging worden. Natuurlijk doe ik weer mee!
Groetjes Nelleke

karin zei

Een leuke combi gekozen door Marfien!
Groetjes,
Karin

!neke zei

Mooie kleurtjes !!!

Diny zei

ik doe weer mee Martina......al lijkt de kleurencombinatie niet gemakkelijk!
Groetjes Diny

Margreet zei

Oeps, dat wordt moeilijk om iets anders te verzinnen dan flamingo's in het gras. Ik zie wel wat het gaat worden, ik doe iig mee!
xxx Margreet

Sarah zei

Ik doe mee!

Nancy Soetaert zei

Of roze olifantjes...
Toffe kleuren combinatie
Nancy

Jantine zei

Leuke kleuren! Ik heb me per ongeluk 2 keer aangemeld, waarvan de eerste keer met een verkeerde link... Ik krijg het helaas niet verwijderd :-(
Groetjes
Jantine

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk leuk!! Alleen zal het inderdaad lastig worden om iets anders te verzinnen ;) Lieve groetjes, Yvonne

Marijke zei

Ik ben er weer bij, wat eerder teug van vakantie dus kan wel weer! Groetjes Marijke.

Annemarie en Merit zei

Wij doen ook gezellig mee!

Groetjes, Merit en Annemarie

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.