woensdag 13 juni 2018

New Home !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag enkele (dezelfde) kaartjes met een oude huisjesstempel van Stampin Up. Oorspronkelijk zat hij op een 'rol', maar dat duurde niet lang. Vond het al bij aankoop, geen handige manier om mee te stempelen, dus prutste ik hem van de rol af, plakte er EZ Mount op en nu gebruik ik hem gewoon met mijn clear blok. Op onderstaande kaartjes komt de stempel in laagjes voor, de maskeertechniek werkt hier supergoed en geeft een leuk resultaat. Het is in het begin een beetje zoeken, maar eigenlijk komt het niet zo nauw...
Hieronder drie versies, inkleuren hoefde niet, vond ik.

Stempel huisjes : Stampin Up
Letters : My Favorite Things
Huisje : Huisje van een reeks van Memory Box
Home : Merk snijmal ontgaat me ....





Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart !
Groetjes, Martina
x

11 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Top kaartjes! Leuk hoe je dat huisje in het woord verwerkte... Moet ik maar eens onthouden... haha!!

Liefs,
Nancy

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Martina!

Annemarie en Merit zei

geweldig leuke vrolijke verhuiskaartjes Martina, inderdaad meer hebben ze niet nodig...gaaf die huisjes stempel!!

liefs Annemarie en merit

Nancy Soetaert zei

leuke verhuiskaartjes, net mooi dat de huisjes niet ingekleurd zijn!
Fijne dag
Nancy

Claudia's kaartjes zei

Prachtige kaart. Tof gedaan.
Great card.

Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

karin zei

Leuke verhuiskaartjes Martina.
groetjes,
Karin

Judith zei

Super leuk en vrolijk kaartje geworden.
Groetjes van Judith

Enny zei

Heel mooie kaartjes, tof met dat huisje in het woord ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Martina, juist gaaf zo in zwart/wit en de rode tekst spat eraf. Top serie kaarten.
lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Heel leuk idee! Ga ik onthouden!

Jantine zei

Geweldig, wat een leuk stempel voor een verhuiskaart, al die huisjes. Die hebben inderdaad geen kleurtje nodig.
Groetjes
Jantine