zaterdag 23 juni 2018

Celebrate with a bang !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag voor jullie twee leuke kaartjes. Het stempelset van My Next Stamp heb je al gezien bij de kaartjes met monsters. Ook dit is er eentje van. Je kan dit mannetje gebruiken bij Nieuwjaarskaartjes, maar ook voor verjaardagskaartjes lijkt me.
Ik vond het modelletje op internet en verwerkte op m'n eigen manier. Hieronder de resultaten.

Afdrukjes en sentiment : My Next Stamp, gekleurd met copics
Cirkel : My Favorite Things
Banner : Joy

Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel erg fijn weekend toe, ik zie jullie graag maandag terug voor een verse kaart !
Vele groetjes, Martina
x


10 opmerkingen:

femke zei

Heey Martina,

hele leuke kaartjes zijn dit geworden. Ik vind ook dat deze goed voor verjaardag kunnen. altijd handig stempels die voor meerdere gelegenheden kunnen.

groetjes Femke

chantal zei

Weer zo een leukerd, ik hou wel van deze mannetjes
liefs en een fijn weekend
Chantal

Creatiels zei

wat een grappig mannetje, kan je zeker voor vele gelegenheden gebruiken
geniet nog van 't weekend
Els

Je@net zei

Oooh...da's een gave stempel. Leuke kaarten ook ermee gemaakt, Martina!

Colien zei

Wat een gave kaartjes, tof stempeltje, leuk die matchende achtergrond en grappige tekst!
grtz. Colien

Enny zei

Heel mooie en grappige kaartjes, zeker tof voor een verjaardag met een "knal" ! :) Prettig weekend ! Enny

!neke zei

Ze zijn weer top !!!!!

Judith zei

Geweldig die kaarten en die bom stempel top!
Groetjes van Judith

Laurespage zei

Super mooi !
Groetjes, laurette

Nancy Soetaert zei

leuke kaarten!