maandag 11 juni 2018

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (157) : Schudkaartjes voor Ward en Ine

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe week, een verse persoonlijke kaart. Deze keer zijn het er twee geworden. Dezelfde techniek, bijna dezelfde materialen, dus het kan, nietwaar ?
Geregeld krijg ik de vraag om voetbalkaartjes te maken. Ik probeer daar dan ook creatief mee om te springen, en niet 'altijd' dezelfde te maken. Wat ik me dus niet makkelijk maak op die manier. Ward heeft al menig kaartjes ontvangen van mij, dus werd het een hele opgave om nog 'origineel' uit de hoek te komen.
Maar kijk, hieronder het resultaat...

Sentiment : Stampin Up
Voetballer : Ik dacht Leane Creativ (of zoiets)
Ballen : Stempel van Artemio
Letters Ward : Kaiserkraft
Gras : Joy




Maar ook voor Ine, kwam weer de vraag een kaartje te maken. Zij speelt piano, ook voor haar heb ik al menig kaartjes gemaakt en werd ook hier de opdracht niet eenvoudig. Ik probeerde voor haar ook het bovenstaand modelletje van Ward te gebruiken. Het krijgt op deze manier een heel ander effect, nietwaar ?

Happy Birthday : Stampin Up
Letters Ine : Kaiserkraft
Cijfers : Rayher
Piano zelf gemaakt
In het schudgedeelte gebruikt ik muzieknoten : Snijmal van Marianne Design



VoilĂ , dat was het weer voor jullie. Hier beginnen we aan de marathon van toetsen, dus weinig tijd om nog andere dingen te doen, vrees ik. Maar niet getreurd, kaartjes staan geprogrammeerd, dus zullen jullie er niet veel hinder van ondervinden =)
Ik wens iedereen alvast en hele fijne week toe, succes aan alle studenten met examens, veel geduld aan ouders met studerende kids !
Ik zie jullie graag morgen terug voor een verse DT kaart voor 'In 't Woefke'. Kom je weer even kijken ? Tot dan !
Groetjes, Martina
x


5 opmerkingen:

Margreet zei

Allebei de versies vind ik geweldig!
xxx Margreet

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Martina!

Ans Gilbert zei

Twee hele mooie en aparte kaarten,
Ansx

!neke zei

Beide kaarten super leuk en persoonlijk !

Claudia's kaartjes zei

Super leuke creatie. Heel mooi
Wonderful creation

Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be