maandag 18 juni 2018

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (158) : Andree

Goeiemorgen iedereen,
een verse week, een verse persoonlijke kaart. Mijn vaste bezoekers van het blog, kennen Andrée misschien ondertussen ook al een beetje... Ik maakte de voorbije jaren voor haar al meermaals een verjaardagskaart. Ze naait erg graag, maar wil zeker haar leeftijd niet op het kaartje. Vermits ik wel wat stempels en snijmallen over naaien heb, lukt dat voorlopig wel, maar ik vrees voor volgend jaar.. Dan zal ik een alternatief moeten vinden (lees : iets gaan lenen...) om nog origineel te blijven in datzelfde thema.
Maar goed, vandaag deze voor jullie...

Stempel naaimachine : Ik dacht Bo Bunny
Sentiment : Els Brigé
Letters : My Favorite Things
Washi Tape : Ik denk van Boekenvoordeel
Papier : Bo Bunny (al een heel oud blokje dat maar niet opraakt)
Klosjes : Marianne Design
Knoopjes : Eigen voorraad
Achtergrond mal : Marianne Design

Voilà, dat was het al weer voor vandaag ! Ik wens jullie allemaal en heel erg fijne start van de (werk)week toe en zie jullie graag woensdag voor een verse kaart.
Groetjes, Martina
x


16 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie kaart, Martina!

Colien zei

Mooie, persoonlijke kaart in warme tinten!
grtz. Colien

Caroline Cards zei

Heel leuk met de garenkaartjes!
groetjes, Caroline

Kaartenkraam zei

Leuke persoonlijke kaart in verrassende tinten. de zwarte accenten doen het hier heel goed bij!

groetjes van Ank

Marfien zei

vrolijk kaartje Martine, gelukkig heb je nog een tijdje om te zoeken naar een alternatief, Een lapje stof op de kaart?

Annemarie en Merit zei

super gave kaart Martina.
Liefs Annemarie en Merit

Ellen zei

Wat leuk, die naaimachine met dat hartje! Stukje meetlint in de achtergrond staat trouwens ook goed. Het is je weer gelukt om een hele persoonlijke kaart te maken.

Margreet zei

Superleuk!
xxx Margreet

!neke zei

Heel leuk !!!!!
Echt een persoonlijke kaart !!!

Judith zei

Ik hou er van persoonlijke kaartjes maken is een van mijn van hobby uitdagingen. Deze van jouw is gelukt!
Groetjes van Judith

Jantine zei

Het is weer goed gelukt, Martina! En wie weet wat er tussen nu en haar volgende verjaardag op de markt (en in jouw kast) komt :-)
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Ja zeker, ik ken Andree zo langzamerhand wel. Vooral het naaien en haar leeftijd er niet op... Het is je weer gelukt! Heel mooi en toepasselijk kaartje!

Danielle zei

Heel leuk gedaan, goed rekening gehouden met de wensen van de ontvangster :-)

Nancy zei

Hey Martina,

Jaz, die Andree wil maar niet ouder worden hé... Leuke kaart maakte je weer voor haar... Ondanks dat ik zelf jaren genaaid heb, weet ik niet of ik eigenlijk naai-stempels of stansen heb... Ik vrees er voor maar ik ga wel een keer voor je op zoek... haha!!

Liefs,
Nancy

Mariken zei

Weer een geweldige en zeer persoonlijke kaart. Heel erg leuk!

Enny zei

Wauw, weer een prachtige kaart voor iemand die graag naait ! Groetjes, Enny