donderdag 14 juni 2018

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Vogeltjes !

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus weer kerstkaartjesdag.
Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie met een soort 'pop up' binnenkant. Dit modelletje kreeg je al een aantal k eer aangeboden en ik maak het graag... Weet je de reden nog ? Het opgebruiken van dessignpapier ! Jawel, hier kunnen er wel wat velletjes voor gebruikt worden.
Deze keer werd het eentje met een 'gouden cirkeltje' hahahaha.

Papier : Kruidvat
Vogeltje : Marianne Design
Sentiment : Marianne Design





Doe jij deze week ook weer mee met de bende van '52 weeks to christmas' ? Dat kan ! Vergeet je kaartje op hun blog niet te linken, dan kom je mee in het overzicht !
Ik wens jullie allemaal alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart.
Groetjes, Martina
x


17 opmerkingen:

Je@net zei

Mooi geworden, Martina!

Nancy Soetaert zei

Heel mooi Martina, nog nooit zo'n modelletje gemaakt, heb ook nog stapels DP...
Fijne donderdag
Nancy

Jantine zei

Heel mooi Martina! Dat vogeltje springt er mooi uit in het gouden cirkeltje!
en je modelletje ga ik zeker nog eens maken, ben er nog niet aan toe gekomen.
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

wat een leuk model kaart Martina,
en dat schattige vogeltje...blijft een "dotje".
Liefs Annemarie en merit

Margreet zei

Supermooi model met een lief vogeltje.
Fijne donderdag.
xxx Margreet

Enny zei

Wauw, een prachtig model, mooi papier en een leuk vogeltje ! Groetjes, Enny

Trudy zei

Erg leuk kerstkaartje en het papier is ook erg mooi!
Bij onze Kruidvat verkopen ze helaas geen knutselspullen.
groetjes Trudy

!neke zei

Hele mooie kaart Martina !!!

groeten Ineke

Diny zei

Twee hele leuke kerstkaartjes Martina!
Groetjes Diny

Claudia's kaartjes zei

Mooi kaartje. Toffe kleuren

Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

gerrie zei


Jij tovert kaartjes uit je toverhoed. Wat zijn ze weer gaaf geworden, leuk modelletje is die ene.
Wij zijn een paar weken met vakantie en ik denk dat ik later mijn kerstkaarten publiceer, helaas heb niets in voorraad. Lieve groetjes, Gerrie.

Ans Gilbert zei

Leuke pop-up kaarten met het mooie vogeltje, zo gaat je papier wel op,
Ansx

GerJanne zei

Heel leuk zeg, die binnenkant. En de vogeltjes. Ja die zijn heel mooi!!

Mariken zei

Och, die vogeltjes zijn lief. Tof en origineel model, geslaagde kaartjes!

Ellen zei

Ik ben bang dat ik heel wat van dit soort kaartjes moet maken voordat mijn designpapier een beetje op is ;-) Gaaf model hoor en leuk met de vogel in een gouden cirkel.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele leuke kaartjes Martina! Het vogeltje is wel heel schattig :) Lieve groetjes, Yvonne

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een leuke kerstkaart! Mooi designpapier en leuk gevonden die vogel in zijn gouden (kooitje) cirkel...

Liefs,
Nancy