zaterdag 16 juni 2018

Gelli plate

Goeiemorgen iedereen,
weekend ! De strijd tegen de tijd met verbeteren / rapporten invullen is van start gegaan ! Maandag hebben we reeds klassenraad en moet alles in orde zijn. Alle hens aan dek dus... Gelukkig heb ik onderstaande kaartjes reeds geprogrammeerd en hoeven jullie niet op jullie honger te blijven zitten...
Een hele tijd geleden, speelde ik met mijn Gelli Plate. Zoals iedereen weet, maak je dan vaak een hele reeks achtergrondjes. Die moeten natuurlijk op een keertje verwerkt worden. Dat lukt vaak niet dezelfde dag, maar 'sluipen' ze stilletjes voorbij als er een ideetje opkomt.
Hieronder twee kaartjes die zo 'geboren' werden.

Achtergrond : Gelli Plate
Snijmal achtergrond : My Favorite Things
Gefeliciteerd : Els Brigé
Sentiment : Els Brigé
Draakje : My Favorite Things
Hoera : Els Brigé
Ballonnen : Impresssion Obsession



Ik wens jullie langs deze weg nog een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse kaart !
Tot dan,
groetjes, Martina
x

6 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Martina!

Diny zei

Wow.....gave kaartje Martina!
Succes met de rapporten schrijven.....ik weet hoeveel werk dat is!
Groetjes Diny

Ellen zei

Super leuk gedaan hoor!
Gr Ellen

Colien zei

Mooie kaarten, gaaf die roodtinten gecombineerd met zwart!
Succes met de laatste loodjes van het schooljaar, herkenbaar...
grtz Colien

Sabine zei

Mooi met rood! Succes Maandag

Enny zei

Wauw, heel mooie kaartjes, supertof ! En nog veel moed met de laatste drukke weken, de vakantie komt in zicht ! Groetjes, Enny