woensdag 8 mei 2024

De warmste juf

Goeiemorgen iedereen,
vandaag geen kaartje, maar wel een creatie die ik vorig schooljaar maakte als cadeautje voor de juffen. Ik kocht ovenwanten, ging aan de slag met mijn Cameo. Altijd wat zoeken, omdat het meestal een jaar geleden is dat ik hier iets mee deed, maar kijk. Na wat 'knoeien' en uitproberen, maakte ik onderstaande tekst. Dan aan de slag met de Cricut Easy Press, die het dan fijn voor me op de ovenwanten drukte.
Is weer iets anders dan een pennenzak, niet ? 

Ovenwanten : Action
Tekst : Eigen ontwerp met Silhouette, Cameo
Pers : Cricut Easy Press

Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een kerstcreatie.
Kom je dan weer even kijken ?
Doen hoor ! Tot morgen.
Groetjes, Martina
x





4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie ovenwanten leuk zo met de grote tekst
groetjes ellen

Eri zei

Een heel tof cadeau voor de juffen,met deze leuke tekst.
Groetjes, Eri

Yvonne zei

Wat ontzettend leuk gemaakt.
Dan krijg je als Juf zijnde toch wel een heel leuk kadootje.

Groetjes, Yvonne.

Daphne zei

Suuuuuper leuk!!