zaterdag 11 mei 2024

Pop Up in een envelop voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn tweede projectje voor DT 'In 't Woefke', voor de maand mei. Enveloppen, post staan in de kijker. Deze keer krijg je van mij een zelfgemaakte envelop (met mijn punchboard van We R Memory keepers) gemaakt. Daarin verwerkte ik een pop-up deeltje met bloemen van Crealies. Vermits de bloemen van Studio Light zo veel succes hebben, waagde ik me er aan om het een keertje met andere bloemetjes uit te proberen, gaat dus perfect ! 
Deze creatie kan je dan alsnog in een extra envelop steken en zo gebruiken....

Envelop : Punch board van We R Memory Keepers
Bloemen : Crealies
Blaadjes : Lawn Fawn (maar ook andere blaadjes kunnen uiteraard dienst doen...)
Sentiment : Marianne Design

Wil je deze creatie en ook de andere inspiratie kaartjes bekijken / betasten ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. Dan kan je meteen ook het nodige materiaal aanschaffen.
Weet je niet zo goed hoe je zo'n envelop maakt (of andere soorten ?), Inge organiseert binnenkort een workshop hierover. 
Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel erg fijn weekend toe en zie jullie heel graag maandag terug voor een persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x












4 opmerkingen:

chantal zei

Leuk deze flower power envelop
Liefs Chantal

Daphne zei

Wat een leuk idee is dit.
De verrassing wanneer de envelop open gaat, zo mooi.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie envelopjes met al de bloemen erop leuk zo'n verrassing als je hem open doet
groetjes ellen

Nancy zei

Hey Martina,
Wat een leuk idee!
Goed gevonden, tof gemaakt...
Liefs,
Nancy