maandag 27 mei 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : Morgane

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een kaartje dat richting Morgane is gegaan. Ze is een hele grote kattenfan, dat is wel duidelijk denk ik, niet ? Laat ik dat nu toch wel in mijn voorraad hebben. Dit setje van katten heb ik al geregeld gebruikt, geeft altijd wel dat leuke resultaat vind ik. Het mooie papier van de Action mocht ook op de binnenkant de hoofdrol spelen. 
Dit modelletje hebben jullie ondertussen al wel menig keren gezien op mijn blog. Ik blijf het erg leuk vinden. 

Papier : Action 
Poezen : Impression Obsession
Letters : Action
Raam : Marianne Design

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor het kleurenkaartenteam.
Wil je alsnog graag meedoen ? Dat kan, je kan je blog vandaag nog linken bij het oproepbericht.
Tot dan !
Groetjes, Martina









5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi pop up kaartje met de leuke poesjes
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Super leuke kaart Martina,
Als die poesjes , leuk.
Groetjes Elle-Jeanne

Caroline Cards zei

Wat zijn dit leuke katten en het is een mooie kaart!
Groetjes, Caroline

Eri zei

Een gave kaart met al die poezen en pop-up!
Groetjes, Eri

Daphne zei

Zo, nou, inderdaad, het is wel duidelijk dat zij katten fan is, hihi.
Leuke kaart weer.
Doordat jij steeds iets anders op de voorkant maakt is het steeds weer een ander soort kaart.