zaterdag 25 mei 2024

Button kaartjes voor de juf !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een reeks bedankkaartjes dat ik maakte op vraag van collega's. Een leuke button er op, maakt het altijd net dat beetje specialer vind ik. Leuk om te geven, leuk om te krijgen.

Button : WeRMemory Keepers Button maker
Teksten op de buttons : Internet
Papier : Action

Meer heb ik hier eigenlijk niet over te vertellen... het mag dan ook een keertje wat eenvoudiger zijn dan anders. Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel erg fijn weekend toe,
ik zie jullie heel graag maandag terug voor een persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina






6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hoe leuk heb je dit weer gemaakt! Fijn weekend.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje met het leuke stipjes papier en de leuke tekst
groetjes ellen

marja kenter zei

Heel erg leuk gedaan.
Fijn weekend en groetjes

Eri zei

Wat een gave kaarten met die leuke buttons!
Groetjes, Eri

Marijke zei

Dat zijn zeker leuke kaartjes en die button vind ik ook erg leuk erbij! Goed idee! Groetjes Marijke

Daphne zei

Héél leuk.
Inderdaad leuk om te krijgen, met het kleine kadootje er op verwerkt.