zaterdag 4 mei 2024

Hope your day is wonderful

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn eerste projectje voor DT 'In 't Woefke' voor de maand mei. Studio Light heeft op dit moment een beetje mijn hart gestolen met hun nieuwe collectie(s). Je kan er gewoon niet aan voorbij gaan. Ook dit set trok mijn aandacht. Voor wie mij een beetje kent, weet dat ik wel van 'actieve kaarten' hou. Zo ook deze. Toch was het niet evident om hem op de juiste manier in elkaar te knutselen, maar na wat uitproberen, maakte ik onderstaande kaart.

Achtergrond : AALL & Create, gestempeld met Distress Inkt
Achtergrond blauw : Stencil van Studio Light
Draaisysteem : Studio Light
Bloemen : Lawn Fawn, bewerkt met Distress Ink
Sentiment : Studio Light

Wil je graag deze kaart en nog vele andere gaan bekijken / betasten ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. Daar kan je dan ook meteen superleuke spulletjes aanschaffen. 
Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe en zie jullie heel graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart, hopelijk hebben jullie dan even een momentje tijd om nog even te komen kijken ?
Tot dan alvast,
groetjes, Martina
x





5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartjes met het leuke papier en de leuke details
groetjes ellen

Daphne zei

Poeh, lijkt mij een hele puzzel, deze kaart.
Maar wat ziet het er leuk uit!!
Ik vind je keuze voor het dp ook zo goed, het ziet er heel feestelijk uit allemaal.

Diny zei

Wat een mooie kleurige kaart Martina!
Groetjes Diny

!neke zei

Super leuk !!!!!
groeten Ineke

Nancy zei

Hey Martina,
Super leuk model, toffe set ook. Kaart is helemaal geslaagd!
Zoek tijd om hem ook eens uit te testen...
Die bloemen komen mij ook bekend voor!
Liefs,
Nancy