donderdag 2 mei 2024

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Maak een funfold card

Goeiemorgen iedereen,
weten jullie het nog ? De nieuwe challenge van '52 weeks to christmas' ? Maak een funfold kaart. Eentje met meerdere vouwen. Laat dat nu net iets zijn, dat ik niet zo moeilijk vind... Hahahaha.
Deze keer voor jullie nieuwjaarskaartjes met uiteraard weer een verrassende binnenkant (zo kan ik de buitenkant sober aankleden...).
Dit modelletje vond ik onderweg op internet, je krijgt van mij de link hieronder als je zelf aan de slag wil. Het is een beetje uitdokteren in het begin, maar eens je het beet hebt... laat het je niet meer los. Jawel, je raadt het al, er zullen nog wel wat kaartjes volgen in dit model.

Papier : Pipoos, Action
Model kaartje : Pop up kaart (heb de afmetingen aangepast aan een kaartje binnen postformaat)

Wil jij graag meedoen met de lopende challenge ? Dat kan ! Link dan je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas'. Dan krijg je vast een bezoekje van een DT lid én maak je nog eens kans op het leuke weggeefje. Als dat niet leuk is !
Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'. Kom je dan weer even piepen ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x














10 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi vouwkaartje met het leuke papier en de leuke details
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Yes een schitterende kaart met deze buiten en binnenkant!

Colien zei

Leuke pop-up weer!
grtz Colien

Eri zei

Een superleuke kaart met een geweldig leuke pop-up!
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Prachtige popup kaart Martina.
Super leuk modelletje.
Groetjes Elle-Jeanne

!neke zei

Zo, dit is nog eens een "vouwkaart", gaaf !
groeten Ineke

Marijke zei

Een echt "Martina" kaartje heb je gemaakt! Dit is inderdaad echt jouw ding. Van mij niet zo, maar.... ik heb nu een stans en dan zou ik toch ook zo'n mooie binnenkant moeten kunnen maken. Of het lukt wie zal het zeggen! haha! Maar jouw kaartjes weer erg mooi gemaakt! Groetjes Marijke

Trudy zei

Wow wat een schitterende kaart, ziet er super ingewikkeld uit!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een superleuke pop-up kerstkaart met heel veel vouwtjes Martina. Mooi gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Nancy zei

Hey Martina,
Tja, als er iemand is die met veel vouwen aan de slag kan, ben jij het wel! Toffe kaarten zijn het geworden!
Ik moet er nog aan beginnen...
Liefs,
Nancy