woensdag 29 mei 2024

Kleurenkaartenteam 5de schakel : Zwart en koper

Goeiemorgen iedereen,
jawel, het is weer gelukt, we hebben ons doorheen de maand mei gewerkt. De laatste woensdag is dan ook weer aangebroken. We behouden de traditie in ere en het kleurenkaartenteam neemt heel blogland even over met de kleuren zwart en koper. Deze werden gekozen door Diny.
Het duurde even voor ik wist wat ik wilde doen. Ik dook mijn papierkast in en vond in een heel oud blokje nog een gepast vel. Voilà, dan nog even gespeeld met mijn nieuwe snijmal en de kaart was geboren.

Model kaartje : Studio Light
Papier : 

Uiteraard ben ik niet alleen. Hieronder vind je de lijst met deelnemers die zich ook waagden aan deze kleurencombo. Breng hen allen een bezoekje en vergeet vooral geen reactie achter te laten.


Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen voor een verse kerstkaart,
tot dan!
Groetjes, Martina
x






 

12 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,
Wat een tof model is dit!
Leuke uitvoering. En zie dat het ook hier niet simpel was om deze kleuren op de foto te krijgen... Zelfde probleem bij mij...
Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart! Ooit nog gemaakt met 3 flapjes, handig dat daar nu een mal van is!
Groetjes
Nancy

Colien zei

Wat een toffe kaart, gaaf model en stoer jn zwart/koper! Perfect voor het KKT van vandaag. Je hebt het weer goed georganiseerd, dankjewel!
Grtz Colien

Caroline Cards zei

Die tekst past perfect op de flapjes. Een mooie kaart en leuk model.
Groetjes, Caroline

Marijke zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt Martina! En wat een mooie stans is dit weer! Een topkaartje hoor! Groetjes Marijke

chantal zei

Wat een leuk modelletje. Weer een echte Martinakaart. Tof
Liefs Chantal

Anita van Deur zei

Gaaf model kaart in deze prachtige kleuren!

C4U Art Craft - Carla zei

Een knap kaartontwerp prachtig uitgevoerd in de KKT kleuren ! 🍀

Femminde zei

Wat een gave kaart is dit Martina!! En zo handig dat er nu gewoon een snijmal van is.
Fijn dat die laatste foto er ook bij plaatst. Nu zie ik hoe hij in elkaar zit.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Daphne zei

Heel erg leuk, de tekst die doorloopt op de achterkant van de paneeltjes.
Wat een feestelijke combinatie.

Nelleke zei

Wat een bijzonder model. Ik denk dat de foto's nog niet de helft weergeven hoe het er echt uit ziet. Gaaf! Heb je nu nog wel koper over voor de volgende maand? :-) Groet, Nelleke

GerJanne zei

Leuk dat er en stans is van dit model. Ik kreeg hem eens en heb alles uitgemeten, kan ook, maar kost wel een boel meer tijd. Jouw kaart met het roodkoper is geweldig! Volgende keer ga ik het overwegen, afhankelijk natuurlijk welke kleur erbij komt...