donderdag 11 september 2014

Elke donderdag een kerstkaart...

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je het broertje van de sneeuwman van vorige week. Hij kwam mee in het setje van Stampin Up. Zijn ze niet schattig ?
Vorige week, kon ik niet aan de verleiding weerstaan om 3 nieuwe stencils mee te nemen in 't Woefke. Mezelf al vooraf afvragend, of dit fijne patroon wel goed zou doorkomen.
Het werd, zoals ik al zelf voorspelde een hele uitdaging om het mooie patroon met distress ink er door te laten komen. Deze is de tweede versie en al een heel pak scherper. Oefening baart kunst dus... Nu nog de 2 andere proberen, dat zal voor later zijn, want er is veeeeeeeel geduld voor nodig om het mooi te krijgen. Wie tips heeft, mag je mij dat altijd doorgeven ! (Heb geen pan pastels)

Sentiment : La compagnie des elfes  in Cahors (van op vakantie), afgedrukt op vellum
Afdrukje : Stampin Up, gekleurd met aquarelpotloden
Achtergrond : Met stencil van Memory Box, bewerkt met Distress Ink
Ijsster : Marianne Design
Alles afgewerkt met een zilveren sterretje en een touwtje.

Ik dank het team van Yvonne nog voor het onderhouden van deze uitdaging. Hopelijk ben ik er volgende week ook weer bij, we zien wel of het lukt.
Ik dank jullie voor je bezoekje en reactie, tot de volgende,
groetjes, Martina
x

 
http://www.yvonnes52weeksofchristmas.blogspot.nl/
 

20 opmerkingen:

Els zei

Het is toch een pracht kaart geworden maar inderdaad een fijn patroontje.
Leuk dat sentiment op vellum.
Zelf maak ik wel eens proefafdrukjes met verschillende inkten op het papier wat ik wil gebruiken. Voor teksten gebruik ik zelden distress omdat deze soms wat onscherp op dat papier komt.
Succes en groetjes, Els

Ingrid Reyners zei

Heel mooi gemaakt Martina, geweldig leuk ook dat de sneeuwman zo in de picture staat. En dat vellum maakt het helemaal af. Leuk dat je weer mee doet met 52 weeks off.....groetjes, Ingrid.

!neke zei

Prachtige kaartjes geworden!
Al vind je de achtergrond niet scherp genoeg , toch erg geslaagd!

jolanda zei

hele leuke kaart

Anoniem zei

Leuk kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ans Gilbert zei

wat een prachtige kerstkaart, mooie achtergrond en super de sneeuwpop, leuk dat je weer meedoet met 52 Weeks, liefs Ans

Je@net zei

Wat een prachtige kaart, Martina!

Rosina zei

Heel mooi winters kaartje Martina en die leuke sneeuwpop is echt de blikvanger.maar ook de ster met het touwtje en de tekst op vellum zijn prachtige details....

Ik heb een aantal mooie kaartjes van je gemist zie ik, maar het zijn allemaal toppertjes zie ik....

groetjes Rosina

Anneke zei

Prachtige kerstkaart!! En zo mooi die achtergrond, prachtig gedaan :)
Groetjes anneke

Marfien zei

Vrolijk kaartje, leuke achtergrond

Nancy zei

Hey Martina,

Helemaal geslaagd!!

Liefs,
Nancy

Diny zei

Hoi Martina,

Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt zeg!
Leuk is de sneeuwpop!
ik ga dadelijk met mijn zus Martina wandelen!

Groetjes Diny

corryskaart zei

hoi martina
nou je sneeuwpop ziet er erg leuk en mooi uit en erg gaaf met die wat donkere achtergrond
groetjes corry

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een SU-per leuke kerstkaart!! Vind die kerstmannen echt zo leuk.. Hoop dat ik de set ook nog een keertje kan bemachtigen :-) Dankjewel voor het meedoen met de 52 weeks challenge!
Lieve groetjes, Yvonne

Misseke zei

Schitterend kerstkaartje is het geworden Martina - supermooi die achtergrond en super gedaan.
Groetjes,
MIsseke

Ellen zei

Wat is ie leuk die sneeuwman! Gaaf kaartje.

Irene zei

Ziet er wat mj betreft super uit Martina, echt heel mooi hoe die sneeuwpop afsteekt tegen al het blauw en vellum is zo leuk... daar moet ik ook dringend mee aan de slag!!

xx Irene

GerJanne zei

Oh wat een mooi effect zeg! Ik vind het een heel mooi kaartje . Ook leuk dat vellum!
Groetjes,
GerJanne

Enny zei

Prachtig gedaan Martina ! En ja, als ik met verlof ben, zoek ik ook altijd naar hobby-winkels... :)) Groetjes Enny

Trijntje zei

Een heel leuk kerstkaartje Martina. Groeten Trijntje