maandag 22 september 2014

Elke maandag een gellikaart : Gellikaart nr. 8

Goeiemorgen iedereen,
vandaag weer een eenvoudig kaartje deze keer. Ben aan de slag gegaan met weer een strookje gelliplate creatie te gebruiken. De schoenen had ik al een hele tijd geleden gekocht, het sentiment leende ik van Chantal. En zo zie je maar, zo gebruik je weer spulletjes die al lang in de wachtkamer zaten. Twee vliegen in 1 klap.

Achtergrond : Gelliplate
Sentiment : Fiskars
Schoenen : Deep Red

Ik wens je alvast een hele fijne start van de werkweek toe en tot woensdag, voor het kleurenkaartenteam ! Oei, daar moet ik dus dringend werk van maken, want mijn kaart is ook nog niet klaar ! =)
Je kan je nog opgeven tot dinsdag, 22.00 uur, dan maak ik de lijst definitief.
Bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x

9 opmerkingen:

Els zei

Mooie kaart is dit geworden met
die mooie schoenen. Pracht tekst
stempel vind ik dit.
Fijne dag en groetjes, Els

Marjan zei

Gaaf kaartje met het gelliplate stukje en de schoenen. En de tekst is zeker ook mooi!

Ellen zei

Het gelliplate stuk is prachtig van kleur! Gaaf dat schoenenstempel.
Groetjes, Ellen

Misseke zei

Een schitterende kaart is het geworden Martina - geweldige mooie tekst.
Groetjes,
Misseke

Diny zei

Wat zijn die schoenen GAAF Martina....schitterend kaartje!

Groetjes Diny

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele stoere kaart Martina!! En de berenkaarten hieronder vind ik echt helemaal super!! Tot woensdag!!
Lieve groetjes, Yvonne

Rosina zei

Heel leuk kaartje Martina met die mooie felle achtergrond en daar die schoenenstempel op en ook samen met de tekst een SCHITTEREND kaartje....

groetjes Rosina

GerJanne zei

Hoi Martina,
Ik vind deze ook weer prachtig van kleur! De tekst is ook heel mooi. Ik moet ook nog aan de freubel... zag opeens dat het a.s. woensdag alweer zo ver is.
Groetjes,
GerJanne

Yvonne zei

Prachtige gelli plate kleuren, en een hele mooie strook!
Goed gebruikt op deze kaart, mooi!
Groetjes van Yvon