zaterdag 13 september 2014

Stampfairy : Lenny Happy New Year

Goeiemorgen iedereen,
we hebben al een drukke week achter de rug... Een nieuw programma dat we nu moeten gebruiken gaat niet zonder slag of stoot... Beetje bij beetje lukt het om bepaalde gegevens in te geven, maar vlot gaat het nog zeker niet. Ik maak me (voorlopig) niet te druk, doseer de werktijd dat ik er aan spendeer en hoop dat het na een tijdje vlotter gaat. We zien wel. Maar dat is wel de reden, waarom je nogal weinig van me gehoord hebt deze week. Sorry daar voor !

In ieder geval, naar alle traditie, zaterdag = Stampfairy dag dus.
Heb nog een leukerd uit de bak gehaald, Lenny. Is uitgedost voor nieuwjaar, maar je kan hem even goed gebruiken voor een verjaardagskaart.

Digi : Lenny Happy New Year, ingekleurd met copics, een kleine toets glossy 3D op de ballon
Happy Birthday : Memory Box (is ook mijn favoriet ! weinig tralalal, duidelijke taal)

Wil jij ook nog aan de slag met deze lieverd, dat kan nog tot 14 oktober op de site van Stampfairy. Maak daar kennis met de gehele collectie en maak je keuze !
Ik wens iedereen nog een heel erg fijn weekend toe en tot de volgende,
groetjes, Martina
x




17 opmerkingen:

femke zei

heey martina,

het is een erg leuk kaartje geworden!!!

groetjes femke

Ans Gilbert zei

prachtig Martina,
gave digi leuke stans,
fijn weekend, liefs Ans

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Martina!

Irene zei

One step at a time Martina en heel begrijpelijk dat je werk nu even alle aandacht krijgt.
Als straks alles weer op rolletjes loopt begin je vast weer aan een inhaalslag, dit is alvast weer een leukerd!!

xx Irene

Anoniem zei

Wat een lieffie!!!
Creatieve groetjes, Gaby

corryskaart zei

gossie martina het verbaasd mij dat je zoveel kaarten maakt en dan ook nog zo lief en leuk
groetjes corry

Jantine zei

Heel leuk kaartje! Mooie kleuren!
Groetjes
Jantine

Els zei

Je kaart vind ik weer heel mooi gemaakt
en jammer dat je weinig tijd over hebt, maar dat komt vast weer goed met dat nieuwe programma.
Fijne zondag en groetjes, ELs

Claudia's kaartjes zei

Hoi Martina,

Wat een superleuke kaartjes.

grtjs
Claudia

Marlies zei

Een super mooie kaart in mooie kleuren, een schattige digi en een hele leuke "happy birthday". groetjes, Marlies

Misseke zei

Wat een lieverd is het toch die Lenny en je hebt er een superkaart van gemaakt Martina - heel mooi die stans.
Groetjes,
Misseke

Danoesja zei

Hoi Martina
Wat een lief kaartje met dit mooie ingekleurde beertje en die tekst is heel gaaf zo.
Lieve groetjes, Danoesja

Marijke zei

Super leuk kaartje en die letters vind ik wel erg mooi. Is dit een stans?? Groetjes Marijke.

Colien zei

Leuk kaartje!
grtz.Colien

Ellen zei

Stampfairy kaartjes van jou zijn altijd leuk! Gaaf hoe je de tekst hebt gemaakt in wit en kraft.
Groetjes, Ellen

Diny zei

Wat een leukerd zeg!

Groetjes Diny

Cornelie zei

Gaaf! Deze stans doet al een hoop voor deze kaart. De stempel maakt t af. Mooi gedaan!