donderdag 18 september 2014

Elke donderdag een kerstkaart

Goeiemorgen iedereen,
toen ik deze snijmal van Memory Box zag liggen, was ik meteen verkocht ! Het idee van het kaartje om deze kerstballen te gebruiken zat zelfs al in de auto in mijn hoofd, toen ik naar huis reed van de knutselwinkel. Tja, dan gaat het natuurlijk wel erg snel he ? Nu nog uitvoeren. De rechtse was gepland, de tweede was een 'nageboorte' hahahahaha... Het restje dat ik had uitgesneden, ging ik toch niet weggooien zekers ? Neen hoor, een verse kaart. Je krijgt er dus twee voor de prijs van één.

Snijmal : Memory Box
Zilveren strook : zilveren plakband van bij Krak
Sentiment : La compagnie des elfes in Cahors
Blauwe achtergrond : Distress Ink
Embossingfolder : Cuttlebug

Voilà, dat was ie dan weer. Bedankt Yvonne en je team ! Hopelijk vind ik nog een gaatje tijd om volgende week ook weer van de partij te zijn.
Ik wens iedereen nog een heel erg fijne dag toe en tot zaterdag, Stampfairy dag.
Groetjes, Martina
x




 
 
 
 
 
 
 

28 opmerkingen:

Diana zei

Dat ziet er weer geweldig uit Martina!!
Liefs, Diana

Els zei

Kan me helemaal voostellen hoe je
naar huis was gereden met al het
idee in je hoofd.
Zo leuk is dat soms.
Super mooie kerstkaartjes heb je er mee gemaakt en zo leuk die kleine verschillen.
Fijne dag en groetjes, Els

Monique zei

Mooi hoor!
grtjs

femke zei

heey martina,

dat zijn 2 mooie kerstkaarten geworden!!!

groetjes femke

Ans Gilbert zei

prachtige kaarten Martine,
mooie snijmal, je hebt er iets moois van gemaakt, fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...
liefs Ans

Anoniem zei

Schitterend!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ingrid Reyners zei

Zo wat een mooie kerstkaarten Martina, je hebt de mal heel erg mooi uit laten komen, heel goed bedacht. Leuk dat glimmende element eraan. Gezellig dat je weer met ons mee doet bij 52 weeks off......groetjes, Ingrid.

Erica ♥ zei

Wat een mooie kerst kaarten ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Je@net zei

Wat een leuke kerstkaarten, Martina!

Nancy zei

Hey Martina,

Super leuke kaarten, krijg er alleen geen zicht op hoe je de twee gecombineerd hebt met restjes... Moet eens komen kijken, denk ik...

Liefs,
Nancy

Petra-loves-paper zei

sjieke kaarten hoor! groeten Petra

Misseke zei

2 prachtige kaartjes met die mal Martina - hij is echt supermooi en komt supermooi uit - super gedaan.
Groetjes,
Misseke

Grietje Jansen zei

Restjes weggooien?????? Nee hoor, daar doen we niet aan.
En maar goed ook zo te zien aan je kaarten.
Mooi hoor, en prachtige mal.

Grietje

Marcella zei

Dat ziet er weer erg mooi uit .
leuk gedaan hoor .
Groetjes Marcella

Bep zei

Hoi Martina,

Wat een mooie en gave kerstkaarten zo met die mal SUPER.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

Rosina zei

Dat heb je heel mooi gemaakt Martina een super leuk kerstkaartje....wat een prachtige stans heb je gebruikt ......ik word er een beetje hebberig van...

Groetjes Rosina

Colien zei

Geweldig leuke kaartjes!
grtz.Colien

Ellen zei

Prachtige kerstkaartjes! Die mal is heel mooi en je hebt 'm ook heel mooi gebruikt op je kaarten.
Groetjes, Ellen

Marijke zei

Chique en heel sfeervol zijn deze kerstkaartjes.
Groetjes,
Marijke

Ans S. zei

Twee schitterende kerstkaarten.

Groetjes Ans

Diny zei

Wauw....wat heb je twee SUPERLEUKE kerstkaartjes gemaakt Martina.....en de woorden voor de uitleg die je gebruikt....grappig hoor!

groetjes Diny

Jantine zei

Wat een mooie kaarten en een bijzondere mal, leuk als je direct een idee hebt en de uitvoering dan ook zo mooi uitvalt! Zeker met de "restverwerking".
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Wauw, dat is inderdaad een mooie mal! Prachtig zeg! Kan me voorstellen dat je er meteen mee aan de slag wilde.
Groetjes,
GerJanne

Laurespage zei

Echt heel mooi en weer prachtige kleuren !
Groetjes, Laurette

Nelly zei

Hele leuke kerst kaart heb je gemaakt.
Mooie kleuren heb je gebruikt

Fijn weekend!!

Groetjes Nelly

Sonja zei

't zijn weer schoontjes. Geeft me weer wat inspiratie !

groetjs,
Sonja

Crealin zei

wat een toffe kerstkaarten Martina, zowel de geboorte als de nageboorte :-) Je hebt gelijk dat je de restjes niet hebt laten liggen.

Fijn weekend,

Lins :)

Enny zei

prachtige kaarten Martina ! En tof idee om de restjes ook te gebruiken ! Groetjes Enny