maandag 29 september 2014

Elke maandag een gellikaart : Gellikaart nr. 9

Goeiemorgen,
gellikaart nr. 9 op het menu. We zijn aan de voorlaatste, ben m'n hoofd al aan het breken, wat ik na deze 10 weken op maandag ga tonen...  Heb nog wel wat kaartjes in de wachtkamer zitten, dus creaties zullen geen probleem zijn, maar wie weet, zit er weer een uitdaging aan te komen, waar er een reeks van 10 van zou kunnen komen... We zien wel.
Vandaag dus, onderstaande kaart voor jullie in de aanbieding vandaag.

Achtergrond : Gelliplate
Vissen groot : Inkadinkado, bewerkt met witte stift
Vissen klein onderaan : Gewonnen stempel, Flonz
Sentiment : Creative Expressions

Ik dank jullie allemaal voor jullie trouwe bezoekjes en reacties, altijd leuk om te lezen !
Een hele fijne dag gewenst en tot woensdag, voor het oproepbericht van het kleurenkaartenteam.
Heel veel groetjes,
Martina
x

19 opmerkingen:

Els zei

Dit is weer een hele mooi kaart
en mooie zeekleuren ook.
Fijne maandag en groetjes, Els

Monique zei

Wat is die weer leuk!!!
Fijne dag
Groetjes

Nancy zei

Hey Martina,

Toffe kaart alweer... ja, uitdagingen... soms liggen ze voor 't rapen en soms moet je er even over nadenken hé!
Idee is gelanceerd, nu nog de tijd om het uit te werken hé!
;o)

Liefs,
Nancy

Misseke zei

Die is weer supermooi Martina - heel leuk gedaan.
Groetjes,
Misseke

corryskaart zei

een prachtige achtergrond en wat een toepasselijke tekst:-))
groetjes corry

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Hihihi, ik bekeek de prachtige onderwaterwereld en ik dacht waar is het sentimentje nou? Toen zag ik het, GEWELDIG! past er natuurlijk erg goed bij.

Ellen zei

Wat een mooie waterachtergrond! Geweldig in combinatie met de vissen en de tekst.
Groetjes, Ellen

Marcella zei

Hoi Martina
Nou wauw dat heb je ook weer prachtig gedaan .
Groetjes Marcella

lenywim35 zei

Prachtige kaart weer. Gaaf gedaan. gr leny w

Mariken zei

Wat mooi is deze, knap hoor!!

Margo zei

Hoi Martina,
wat een superleuke kaart zeg ! Jij bent dus ook aan de Geliplate begrijp ik hieruit !
Ziet er echt tof uit !
Bedankt voor je reactie op mn kaartje !
Ik hoop inderdaad dat er wat knutsel-me-tijd aankomt
Of dat ik gewoon wat knutsel-me-tijd kan maken, ik probeer de muziekschool-avonden iets anders in te delen dan vorig jaar en tot hiertoe heeft het precies effect :)
Ni te vroeg juichen, maar ik ben toch voorzichtig positief !
Hopelijk hadden jullie een superfijn weekend !
Liefs
Margo

Erica ♥ zei


Hoi Martina,

Wat een mooie kleuren zeg,
echt een toffe kaart ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Renate zei

Met deze gelliplate voel jij je inmiddels ook als een vis in het water ;o)
Super leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Rosina zei

Prachtig 'onderwater'kaartje Martina
zo leuk gedaan die waterachtergrond en dan die vissenstempeltje erop ...TOP!!!

groetjes en een fijne dinsdag nog
Rosina

GerJanne zei

Echt super mooi! Deze kleuren zijn prachtig bij elkaar...
Ben benieuwd of je weer een nieuwe uitdaging aangaat!
GerJanne

Marijke zei

Ik blijf ze wel heel mooi vinden die gelli kaarten. Jammer als je aan het einde van de reeks bent. Deze is ook leuk en de tekst is erg origineel. Groetjes Marijke.

Enny zei

Weer een prachtige kaart Martina ! Ben benieuwd wat je volgende uitdaging gaat worden...
Groetjes Enny

chantal zei

Weer een keitoffe kaart. Ja gedaan nu? Kom je toch nog een keertje gezellig met de gelliplate werken. Ik heb ondertussen wat nieuw gerief aangeschaft voor op de gelliplate maar door mijn schouderoperatie gaat het niet om dit uit te proberen. Dus als je je geroepen voelt...
Liefs Chantal

Karin zei

schitterende kaart! Zo mooi van kleur ook! Groetjes Karin