donderdag 25 september 2014

Elke donderdag een kerstkaart : Stampfairy : Molly Fairy

Goeiemorgen,
vandaag sla ik twee vliegen in één klap ! Je krijgt voor de verandering een kerst - Stampfairy kaart.
Ik stel u voor : Molly Fairy, is ze niet lief ?
Het werd even wat denkwerk, maar kijk, hieronder het resultaat... Weer wat spulletjes gebruikt die ik in Den Bosch gekocht had.

Digi : Stampfairy, Molly Fairy, ingekleurd met aquarel potloden
Raampje (jawel hobbidinnetjes !) : Marianne Design
Sterretjeslint : Memory Box
'Steentjes' : Embossingfolder van ... ? geen idee meer
Sentiment : Van Frankrijk

Wil je ook aan de slag met Molly, klik dan door naar de site van Stampfairy, daar vind je de gehele collectie. Nog tot 14 oktober kan je je keuze maken, niet te lang wachten dus ! Alles nog aan de helft van de prijs.

Ik wens iedereen een hele fijne dag toe, bedankt Yvonne en haar team, om deze uitdaging te onderhouden.
Bedankt aan iedereen voor de leuke, rijkelijke reacties op het kleurenkaartenteam !
Groetjes en tot de volgende,
Martina
x


19 opmerkingen:

Els zei

Super wat een leuke kerstkaart en de sterretjes slinger vind ik zo leuk hierbij.
Fijne dag en groetjes, Els

Erica ♥ zei


Hoi Martina,

Ohh dat is een hele gave kaart,
heel erg mooi gemaakt ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Jantine zei

Wat een leuk kaartje! Dat lint is super!
En een mooi engeltje, helemaal leuk.
Groetjes
Jantine

Ans Gilbert zei

Fijn dat je zo trouw meedoet aan 52 Weeks je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt met een leuke digi,
liefs Ans

Ellen zei

Stampfairy kerst?! Echt leuk. Lief afdrukje en dat randje met sterretjes boven het raam, dat is echt wel heel mooi.
Fijne dag, Ellen

Diny zei

Leuke kaart Martina....mooi zijn de sterretjes boven het raam en het afdrukje is zo schattig!

Groetjes Diny

Anoniem zei

Leuk met die bengelende sterretjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Petra-loves-paper zei

wat een (b)engelachtig mooi kaartje! groeten, Petra

Ingrid Reyners zei

he Martina, wat een lieverd is het geworden, ik hou heel erg van engeltjes, en deze is ook nog zo mooi en lief. Leuk het raamwerkje erachter. Gezellig dat je weer mee doet met 52 weeks off....groetjes, Ingrid.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke kaart!!! En wat een leuke afbeedling! Tis dat ik niet van inkleuren ben, maar anders wist ik het wel!! Dankjewel dat je altijd zo actief mee doet! Zo blijft de challenge leuk om te doen!
Lieve groetjes, Yvonne

Misseke zei

Schitterend kerstkaartje Martina - superleuk met het raampje - super gedaan.
Groetjes,
Misseke

Nancy zei

Hey Martina,

Maar, wat een schatje... super!!! en het raampje... heb ik óók!! Wat een gedoe was dat hé?
Maar als ik nu op jouw link klik, kom ik bij Molly en er staan er 3 op, maar niet diegene die je hier gebruikt hebt... strange!!!
Moet echt eens tijd maken om nog eens te gaan shoppen op dat blog, maar weet niet wanneer...
Pfff...

Liefs,
Nancy

Anoniem zei

Heel lief kaartje Martina!
Groetjes, Liselot

Rosina zei

Super mooi kerstkaartje Martina....leuk met dat raampje en die sterretjes slinger erboven....TOP!!!

groetjes Rosina

GerJanne zei

Hoi Martina,
wat een enig kaartje! Super die slinger ook met de sterretjes.
GerJanne

Marijke zei

Wat een mooie kerstkaart is dit. Leuk dat raampje en het slingertje met de sterretjes.
Groetjes,
Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief kerstkaartje Martina met dat meisje dat uit het raam kijkt en die sterretjes erboven. Die blauw-zilver combinatie doet het erg mooi vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Grietje Jansen zei

Wat een erg leuke en super schattige kerstkaart!!!

Grietje

Enny zei

Super schattige kerstkaart ! Groetjes Enny