woensdag 10 september 2014

Huwelijk L & D

Goeiemorgen iedereen,
welkom op mijn blog. Ik heb vandaag een huwelijkskaartje in de aanbieding. Het werd er eentje op bestelling voor een 25 jarig jubileum. Gelukkig bestaat er Memory Box en lukt het vrij snel om een leuk kaartje in elkaar de knutselen.

Hartje : Memory Box, uitgestanst uit een dik blad zilver
Letters en cijfers : My Favorite Things
Sentiment : ? Ik weet het niet meer.... (het kaartje is van juni, dus ...)
Hartje : Nellie Snellen

Ik dank jullie alvast voor jullie bezoekje en tot morgen, voor een verse kerstkaart !
Vergeet je niet op te geven voor het kleurenkaartenteam !
Nog een heel erg fijne dag,
groetjes, Martina
x

11 opmerkingen:

femke zei

heey martina,

het is een prachtige trouwkaart geworden!!!

groetjes femke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je dat hart prachtig gebruikt Martina, het lijkt wel een massief zilveren ornament, wauw. Leuk om hem op een trouwkaart te gebruiken.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Wat een mooi effect met dat zilver, je hebt een mooi ornament op je kaart op deze manier. Mooie, chique kaart!

Misseke zei

Hij is super Martina - mooi is dat hart.
Groetjes,
Misseke

Nancy zei

Hey Martina,

Geweldige kaart alweer... Heb het vlinderhartje ook, maar wou het nog even 'nieuw' houden voor het trouwfeest van mijn dochter... Daarom heb ik er nog geen kaarten mee gemaakt...
Wel super mooi idee alweer!!

Liefs,
Nancy

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Martina!

Els zei

Dit is een leuke huwelijkskaart en zo mooi dat zilveren hart met de vlinders.
Groetjes, Els

corryskaart zei

wauw wat een mooie gave trouwkaart met dit speciale hart!!
groetjes corry

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart zeg, wowww ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Mariken zei

Gaaf zeg, dat zilveren hart is zo'n mooie blikvanger!
Fijne avond!

GerJanne zei

Wat een prachtig kaartje!!
Die vlindertjes....Wauw!
GerJanne