woensdag 13 juli 2022

At the beach in 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een tweede projectje voor DT 'In 't Woefke'. Inge mag dan in vakantie zijn, maar onze blogrol blijft lekker verder gaan. Zo kunnen we jullie nog 'warm' maken voor leuke vakantiespulletjes die je kan gebruiken om zomerse kaartjes te maken.
Ik ging aan de slag met de muisjes, die zette ik op het strand. Ze genieten lekker van hun dag.
Het werd een beetje druk, dus ik maakte er een drieluik van, zo heeft iedereen zijn eigen ruimte. Zand maakte ik van een velletje schuurpapier, net echt.
Helaas is de winkel enkele dagen gesloten, dus zal je even geduld moeten oefenen om deze schatjes aan te schaffen. Maar, vanaf 26 juli kan je weer terecht in Deurne.

Muizen en strand attributen : Marianne Design
Wolkjes : My Favorite Things en Lawn Fawn
Zee / strand : Lawn Fawn, Rubbernecker (maar vele andere merken hebben ondertussen deze snijmallen om randjes uit te snijden)






Ik wens jullie allemaal langs deze weg een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag donderdag terug voor een verse kerstkaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuk zomers tafereeltje, Martina!

VoormeKaartje zei

Wat een super mooi en zomerse kaart. Helemaal toepasselijk met dit mooie weer.