maandag 11 juli 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 369 : Jeroen & Steffie

Goeiemorgen iedereen,
of ik een kaartje wilde maken voor een koppeltje dat was gaan samenwonen, maar dat ook in verwachting was van hun eerste kindje ? Jawel hoor... Even in mijn hoofd alles op een rijtje zetten, zodat de combo mogelijk was. Maar kijk, zelfs mijn favo modelletje in verwerkt, het gepaste papier van de Action, zet de juiste sfeer neer.

Papier : Action
Body's binnenin : Artemio
Sentimenten binnenin : Marianne Design (dacht ik)
Letters : Jaded Blossom

Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne start van de (werk)week toe en zie jullie heel erg graag woensdag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefk'. Kom je dan weer even piepen ? 
Tot dan !
Groetjes, Martina




6 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat heb je dit SUPER gemaakt Martina!
Die binnenkant is waanzinnig leuk hoe je dat gemaakt hebt met die pop-up's.

Je@net zei

Wat een super gaaf en persoonlijk kaartje is het zo geworden, Martina!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje superleuk idee om het samenwonen en de zwagerschap op deze manier te combineren
groetjes ellen

Eri zei

Je hebt de twee gebeurtenissen goed met elkaar weten te combineren, in deze leuke kaart.
Groetjes, Eri

VoormeKaartje zei

Wat super leuk gedaan. Vooral als je hem open maakt wordt die nog mooier.

femke zei

Heey Martina,

dat is weer een leuke combi-kaart geworden.

Groetjes Femke