woensdag 20 juli 2022

Wat een pech !

Goeiemorgen iedereen,
een tijd geleden, bestelde een collega van me een nieuwe bakfiets. Haar oude voldeed niet, dus werd het een grote investering voor een 'ineens een goede'. Het prijskaartje was niet min. Na veel sparen kon de aankoop doorgaan. Jammer genoeg, ging ondertussen de fietshandelaar waar ze haar fiets bestelde, failliet. Met het gevolg, geen fiets en alle centen weg. Een andere collega startte een inzamelactie, zodat er toch een goede bakfiets gekocht kon worden. Omdat de centjes wel 'ergens in' moesten, maakte ik voor haar een gepast kaartje. Ze werd erg emotioneel, en was erg dankbaar.
Fijn om iets te kunnen doen voor een collega...

Bakfiets : Marianne Design
Papier : Action
Letters : Lawn Fawn

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel erg graag morgen terug voor een verse kerstkaart. Pop up zeg je ? Wie weet ! 😉
Groetjes, Martina
x

5 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart voor dit goede doel, Martina!

Eri zei

Een geweldig leuke kaart, en wat een geweldige collega's!
Groetjes, Eri

Danielle zei

Wat lief om jullie collega zo te helpen!! En een heel toepasselijk kaartje om jullie bijdrage extra leuk te geven!

Daphne zei

Ooooooh, wat een verdrietig nieuws, maar wat een lieve actie van jullie!!
Ik kan mij voorstellen dat ze emotioneel werd, ik zit hier al meer tranen in mijn ogen te lezen.
Super leuk, je kaart..

Nancy zei

Hey Martina,

Dat hebben jullie goed gedaan!
Doet me er dan ook aan denken dat ik nog wat moet ophalen bij jou!!
Goed dat ik het meteen betaalde!

Liefs,
Nancy