zaterdag 30 juli 2022

Gefeliciteerd !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een heel eenvoudig kaartje... Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn, denk ik dan, niet ? 😀 Voor deze maakte ik een achtergrond met Distress Inkt in twee kleurtjes, die in elkaar overvloeien. De bloem achtergrond in dezelfde tinten en dan de leuke snijmal van Gummiapan er een beetje verhoogd op aanbrengen. Sentimentje er onderaan bij, klaar... 

Bloem : Gummiapan
Achtergrond : Distress Ink
Sentiment : Carlijn Design

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel fijn weekend toe en zie jullie graag terug in augustus.
Bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes, Martina
x



7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

In al zijn eenvoud een schitterend kaartje, fijn weekend!

Eri zei

Wow, prachtig!
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie bloem sjiek hoor
groetjes ellen

Kaatjecreatief zei

Less is more zeggen ze wel eens. Vind het een prachtig stijlvol kaartje Martina.
Groetjes, Karen

Marijke zei

Mooi kaartje en vrolijk met deze kleurtjes. Groetjes Marijke.

PIKO hobbyblog zei

Al is het een eenvoudige kaart ik vind heb prachtig.
Jij ook een fijn weekend!
Groetjes,

Pia

Lieve zei

Een prachtige kaart ! Meer is er niet nodig; eenvoud siert !
Groetjes, Lieve